Witam,
Chciałbym tylko ostrzec wszystkich przed zakupem drukarek marki Epson. Właśnie byłem po odbiór sprzętu który oddałem na gwarancje, ponieważ przestał działać.
Do rzeczy.
Zakupiłem drukarkę na fakturę. Z tego powodu, wg. serwisu Epsona, nie posiadam gwarancji na ten sprzęt, ponieważ jest on przeznaczony do użytku domowego, co jest napisane podobno na opakowaniu drukarki. Na pytanie, jak serwis stwierdził czy używałem sprzętu w domu czy w firmie, usłyszałem coś w stylu "No przecież brał Pan fakturę, więc jasne, że w firmie".
Także pozdrawiam serdecznie Epsona, ostrzegam innych Mirków przed tym złodziejstwem. RTV Euro przy okazji też pozdrawiam, za profesjonalne wytłumaczenie decyzji serwisu, takich ludzi nam trzeba.
A, prawie zapomniałem. W drukarce padła głowica, 6 miesięcy po zakupie. Wydrukowanych może ze 100 kartek tekstu. Koszt głowicy to praktycznie koszt drukarki.
Komentarze (460)
najlepsze
Zaglądam w podajnik, a tam tyci roleczka do wciągania papieru i to tylko z jednej strony.
Komentarz usunięty przez moderatora
@drzemol: gwarancja jest świadczeniem dobrowolnym, może być "do drzwi" i wszystko będzie zgodnie z prawem. Może też mieć inne warunki dla sprzedaży konsumenckiej i b2b. Również zgodnie z prawem, bo warunki gwarancji ustala... gwarant.
Póki co, zakop.
Ale działa rękojmia.
Komentarz usunięty przez moderatora