Co ten gość ma za rower... :/ Jak ktoś wydał pozwolenie na budowę to powinien wydać tez pozwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu umożliwienia tej budowy. I zobowiązać wykonawcę do naprawienia powstałych szkód np chodnika. Wiec może jedynie oznaczeń brakuje. Gdyby sprzęt nie mógł jeździć po drogach bo zakaz tonażu albo parkować próby budowie bo chodnik to mało gdzie w mieście dało by się budować a ceny mieszkań jeszcze do Góry
@yetix: nie brakuje jedynie oznaczeń, tylko podczas organizacji prac/zgłaszaniu chęci zajęcia pasa drogowego, teren z wykopami powinien byc ogrodzony. A ta nieszczęsna koparka też powinna być ujęta w tym zajęciu pasa z uwzględnieniem powierzchni gdzie operuje. Tak samo jak składowanie materiałow itp.
Prawdziwy człowiek sk&%wiel ( ͡°͜ʖ͡°) Ok, rozumiem jego intencje, co do obszarów budowy gdzie nad głowami wiszą palety z materiałem albo dźwigary szalunkowe - ma racje, że powinny być bezwzględnie zabezpieczone. Dostawczaki też przy cofaniu powodują niebezpieczeństwo, ale co zrobić.. kurierzy, dostawcy muszą jakoś dojechać.. na rynku z warzywami też pojazdy między ludźmi się powoli poruszają, bo muszą wjechać/wyjechać - taki mamy klimat. Żeby taki dostawczak
Dostawczaki też przy cofaniu powodują niebezpieczeństwo, ale co zrobić..
@neptunko: Zabezpieczyć teren? Zaangażować drugą osobę do kierowania? Zorganizować odpowiedni podjazd? To powinien być problem kuriera/dostwacy i odbierającego, żeby zapewnić innym bezpieczeństwo. I powinni za to oni płacić, a nie my.
kurierzy, dostawcy muszą jakoś dojechać.. na rynku z warzywami też pojazdy między ludźmi się powoli poruszają, bo muszą wjechać/wyjechać - taki mamy klimat. Żeby taki dostawczak legalnie stanął na parkingu musiałby
Komentarze (168)
najlepsze
Jak ktoś wydał pozwolenie na budowę to powinien wydać tez pozwolenie na zajęcie pasa drogowego w celu umożliwienia tej budowy. I zobowiązać wykonawcę do naprawienia powstałych szkód np chodnika.
Wiec może jedynie oznaczeń brakuje. Gdyby sprzęt nie mógł jeździć po drogach bo zakaz tonażu albo parkować próby budowie bo chodnik to mało gdzie w mieście dało by się budować a ceny mieszkań jeszcze do Góry
Komentarz usunięty przez moderatora
Ok, rozumiem jego intencje, co do obszarów budowy gdzie nad głowami wiszą palety z materiałem albo dźwigary szalunkowe - ma racje, że powinny być bezwzględnie zabezpieczone. Dostawczaki też przy cofaniu powodują niebezpieczeństwo, ale co zrobić.. kurierzy, dostawcy muszą jakoś dojechać.. na rynku z warzywami też pojazdy między ludźmi się powoli poruszają, bo muszą wjechać/wyjechać - taki mamy klimat. Żeby taki dostawczak
@neptunko: Zabezpieczyć teren? Zaangażować drugą osobę do kierowania? Zorganizować odpowiedni podjazd? To powinien być problem kuriera/dostwacy i odbierającego, żeby zapewnić innym bezpieczeństwo. I powinni za to oni płacić, a nie my.