Dobrze zrozumiałem: nieuczciwość sprzedawcy polega na tym, że dał za mały rabat?
Swoją drogą to wyjątkowe chamstwo ze strony kupującego w takiej sytuacji próbować wyłudzić ile wlezie. Przecież to nic innego jak żerowanie na czyjejś krzywdzie: czy to była pomyłka sprzedającego, czy kuriera, raczej nie ma większego znaczenia. Sklepy "internetowe" mają zazwyczaj minimalne marże i jak dadzą duży rabat to będą po prostu stratne. Nadużywanie (i tak sporych) praw konsumenta w tym
jak zobaczyłem tytuł i "morele.net" zacząłem się uśmiechać. Raz chciałem zrobić tam zakupy... Od tamtej pory unikam tego sklepu. Powodzenia w twojej sprawie, napisz jak będzie sprawa zakończona (jakiś wykop czy popularne ostatnio "zapytaj mnie - wygrałem z morele net")
@wonomiksu: A co masz napisane jak na stronie kuriera byś chciał prześledzić paczkę? Coś chyba musi do Ciebie dojść skoro było nadane? Chyba, że morele mają zgodę z kurierami i walnęli jakąś cofkę?
@wonomiksu: Wydaje mi się, że dzwonienie jest skuteczniejsze, jak napiszesz na e-maila to mogę nie odpisać, a telefon odbiorą zawsze :) Ja bym zadzwonił
Te wszystkie morele, neo24 i inne gówna są same siebie warte. Zamawiałem i w tym i w tym i w żadnym ostatecznie nie kupiłem. W Neo72 stwierdzili po 72 godzinach, że nie wiedzą dlaczego TV do nich nie dojechał. Ponadto pracownik punktu wydań w Poznaniu sprawiał wrażenie lekko wstawionego... Pojchałem do MediaMarktu i kupiłem 80 zł drożej. Polecam Tobie to samo, promocja se była i se minęła, chyba lepiej odpuścić.
Miałem z nimi dokładnie takie same przeboje jak ty. Cena w miarę dobra zamówiłem, czekam oczywiście ostatnia sztuka z tej partii ponoć uszkodzona. Mogą mi wysłać ale chyba 50 zł drożej. Zadzwoniłem jeszcze raz czy to ich ostatnie słowo i kupiłem gdzieś indziej(chyba nawet jeszcze taniej wyszło)
Jak zgłosiłem negatywną opinię do opineo chyba to od razu się odezwali, że nie zgadzają się z opinią, że oczywiście nastąpiła pomyłka itd. przepraszają ....
a ty pewnie z takim podejsciem robisz afere kasjerce ,ktora sie musi poł dnia (albo cały w zaleznosci od natężenia "prawdziwych samców" ) wysłuchiwać takich dziabdziaków , a jak są proszeni na zaplecze to nagle "uszy po sobie i wzrok w podłogę" . Mozna sie kłócic o swoje ,ale to po pierwsze nie jest materiał na wykop , w dzisiejszych czasach jest naprawdę masa mozliwosci zeby sie o swoje kłócic .
@Fakevilg: nie chodzi o regulamin tylko o obowiązujące prawo. Gdyby sklep wystawił TV za 1PLN to sprawa byłaby prosta. W powyższej sytuacji sąd przyzna rację klientowi.
Zaloz bloga ,albo wlasna stronke i dziel sie takimi pierdołami z innymi darmozjadami które ktoś "oszukał" na pare złotych . Akurat Morele to jeden z nielicznych sklepów gdzie robie zakupy dla firmy , prywatnie , i dla znajomych . Pare razy miałem sytuacje ze na magazynie w Krk okazywało się że sprzęt jest walnięty . Ciesz sie że Ci takiego nie wcisneli . A tytuł wykopu powinien brzmiec "Jestem ciotą i nie
Generalnie zauwazylem, ze w tych "cudownych" sklepach internetowych przewaznie nie maja towaru na stanie, tylko sprowadzaja pod zamowienie, wiec pozniej sa cyrki.
Sam sie przekonalem zamawiajac opaske na ramie do odtwarzacza (armband firmy Belkin).
Pierwsze zamowienie ggmedia na allegro- maja sklep w Krakowie chyba i prowadza tez sklep internetowy. Odrazu po zamowieniu- przelew przez platnosci allegro, nastepnego dnia informacja i zwrot pieniedzy- brak towaru na stanie i u ich dostawcy.
Komentarze (181)
najlepsze
Swoją drogą to wyjątkowe chamstwo ze strony kupującego w takiej sytuacji próbować wyłudzić ile wlezie. Przecież to nic innego jak żerowanie na czyjejś krzywdzie: czy to była pomyłka sprzedającego, czy kuriera, raczej nie ma większego znaczenia. Sklepy "internetowe" mają zazwyczaj minimalne marże i jak dadzą duży rabat to będą po prostu stratne. Nadużywanie (i tak sporych) praw konsumenta w tym
Lepsze kolory, kąty widzenia, czerń
oczywiście, i odswieżanie 5 Hz, oraz czarno biały ekran ;/ Plazmy są lepsze od LCD, tylko często większe i droższe.
http://s1.pokazywarka.pl/i/688333/235731/mirror-kurier.jpg
Pisalem do schenkera zapytanie co sie dokladnie stalo ze ta paczka nie dotarla, ale nic mi nie odpisali.
Jak zgłosiłem negatywną opinię do opineo chyba to od razu się odezwali, że nie zgadzają się z opinią, że oczywiście nastąpiła pomyłka itd. przepraszają ....
a ty pewnie z takim podejsciem robisz afere kasjerce ,ktora sie musi poł dnia (albo cały w zaleznosci od natężenia "prawdziwych samców" ) wysłuchiwać takich dziabdziaków , a jak są proszeni na zaplecze to nagle "uszy po sobie i wzrok w podłogę" . Mozna sie kłócic o swoje ,ale to po pierwsze nie jest materiał na wykop , w dzisiejszych czasach jest naprawdę masa mozliwosci zeby sie o swoje kłócic .
Sam sie przekonalem zamawiajac opaske na ramie do odtwarzacza (armband firmy Belkin).
Pierwsze zamowienie ggmedia na allegro- maja sklep w Krakowie chyba i prowadza tez sklep internetowy. Odrazu po zamowieniu- przelew przez platnosci allegro, nastepnego dnia informacja i zwrot pieniedzy- brak towaru na stanie i u ich dostawcy.
Wiecej ofert