Mnie denerwują te wszystkie porównywarki cenowe, nie korzystam z tego.
Szukam czegoś, jest w 10 sklepach.
Klikam i okazuje się, że w 8, a nierzadko we wszystkich 10 z nich produkt jest (tj wchodzi się na kartę produktu z opisem, atrakcyjną ceną itp), ale jest "aktualnie niedostępny" i nie można go zamówić. Odnoszę wrażenie że wstawiają takie oferty tylko po to, żeby znaleźć się wyżej w wynikach i żeby ktoś kliknął, a
@katinka: ale tutaj na stronie sklepu widniała informacja, że towar jest dostępny, co potwierdził potem pracownik.
Co do porównywarek to się zgodzę. Sklepy celowo zaniżają cenę towaru, żeby znaleźć się jak najwyżej, co potem odbijają sobie na cenie przesyłki. Nawet za odbiór osobisty trzeba dopłacać, co jest swoistym absurdem. Wszelkie opłaty za "przesunięcia magazynowe" są moim zdaniem nadużyciem. Wychodzi tak, że praktycznie w żadnym sklepie nie da się kupić towaru za
@wonomiksu: Oczywiście że się da w Morele albo neo masz odbiór bez opłata np. w Krakowie a opłaty są oczywiste i zrozumiałe za darmo nikt ci nic nie zrobi "dobrze" z ich marżami i sporą konkurencją co dla nas ludziaków daje pewność że się będą zabijać albo dopłacać do interesu :P
Nie życzę żadnej uczciwej firmie takich pieniaczy jak Ty. Na prawdę nie rozumiesz że się pomylili ? Nie dociera do Ciebie że nikt Ci do tego telewizora nie zamierza dopłacać ? Dostałeś w zamian inną ofertę i rabat i dalej Ci mało ?
@maex: To się chyba jeszcze nie spotkałeś z "amatorszczyzną". Sam sobie zmarnowałeś czas na przebieranie w telewizorach. Do tego zmarnowałeś swój czas na robienie afery o byle co i zmarnowałeś czas wszystkich ludziom którzy przeczytali tą historię. Moim zdaniem to nawet zmarnowałeś czas sklepu bo nie mieli żadnego obowiązku Ci nic oferować w zamian mogli w ogóle Cię olać i nie pisać do Ciebie. Ani złotówki jeszcze tam nie wydałeś a
@biedronka_stonka_malinka: Dociera jak najbardziej i doskonale to rozumniem nie mniej jednak jezeli w sklepie wystawiona jest cena 20zl to za tyle dany sklep ma obowiazek sprzedac. Tu panowie spokojnie manipuluja cena wprowadzajac ludzi w blad. Zmarnowalem moj czas. Amatroszczyzna.
trele-morele ;) Ja tam z nimi problemów nigdy nie miałem, a kupowałem 3 razy i to na różne kwoty. Nie zakładam, że historia to blef, jednak zastanawia mnie fakt, czy zawsze robisz screeny wszystkiego, co przeglądasz/kupujesz w internecie? Zakrawa to na lekką paranoję ;) @wonomiksu
Poza tym zastanawia mnie fakt przesyłki. Skoro dostałeś numer listu przewozowego, to musiało COŚ zostać wysłane, no nie? I co, w drodze się zorientowali, że coś jest
@mmarekkk: W firmach gdzie jest wysyłane sporo towarów numery przewozowe są wcześniej wydawane, tak aby sklep to przygotował, a kurier tylko zabrał. TP ostatnio wysłała do mnie aneks kurierem, numer przewozowy był już chwilę po złożeniu zamówienia (w środku nocy), a przesyłka została wysłana dopiero 5 dni później.
@Templar: Tyle to ja wiem, tylko na tym screenie ewidentnie widać, że kurier przesyłkę odebrał od nadawcy. Zarejestrowanie przesyłki masz kilka godzin wcześniej.
Ja kupowałem w tej firmie monitor, który jak się potem okazało miał kilka bad pixeli. Po dokładniejszych oględzinach "na spokojnie" okazało się, że monitor posiada ślady również ślady użytkowania (jakieś otarcia i rysy w mało widocznych miejscach). Po kontakcie ze sklepem dostałem odpowiedź w stylu "widziały gały co brały". Sklep odpisał mi, że mogłem dokupić opcjonalną usługę sprawdzenia monitora przed wysyłką za ok 100zł i sam jestem sobie winien. Tylko, kto zakłada,
Prawda jest taka, że te wszystkie internetowe sklepy na stanie nie posiadają nawet 10% tego co wyświetlają. (podobnie na allegro) Dopiero gdy ludzie złożą zamówienia ściągają one towar z większych hurtowni a często jest tak, że tamte też już nie posiadają tego na stanie więc sklepy nie są w stanie wykonać zamówienia. Ja tam wolę pójść sobie do normalnego sklepu, włączyć, sprawdzić i obejrzeć zanim cokolwiek kupię. W internecie kupuję karmę dla
Spokojnie, znając skuteczność Wykopu Morele właśnie nadaje paczkę z trzema 52-calowymi telewizorami 3D + z takim małym - 21-calowym do komputera, żebyś już się nie gniewał. Daj fotki jak przesyłka dotrze.
Kupiłem u nich kilka rzeczy i zawsze było super. W regulaminie piszą że mogą odwołać ofertę jeśli był w niej błąd itp. Ale w Twoim przypadku jednak masz rację, zamówienie zatwierdzili i wysłali. Choć dziwne jest to że masz nadanie w DHL, czyli paczka została wysłana, może faktycznie została uszkodzona w transporcie?
a ja mam pytanie: który z kupujących robi screenshoty z każdego elementu składania zamówienia, łącznie z dodawaniem do koszyka?
autor wiedział doskonale że coś jest nie tak z ceną i chciał wyłudzić towar taniej, szkoda że nikt nie wyłapał tego wcześniej i było by po problemie. polaczek-cwaniaczek.
Komentarze (181)
najlepsze
Szukam czegoś, jest w 10 sklepach.
Klikam i okazuje się, że w 8, a nierzadko we wszystkich 10 z nich produkt jest (tj wchodzi się na kartę produktu z opisem, atrakcyjną ceną itp), ale jest "aktualnie niedostępny" i nie można go zamówić. Odnoszę wrażenie że wstawiają takie oferty tylko po to, żeby znaleźć się wyżej w wynikach i żeby ktoś kliknął, a
Co do porównywarek to się zgodzę. Sklepy celowo zaniżają cenę towaru, żeby znaleźć się jak najwyżej, co potem odbijają sobie na cenie przesyłki. Nawet za odbiór osobisty trzeba dopłacać, co jest swoistym absurdem. Wszelkie opłaty za "przesunięcia magazynowe" są moim zdaniem nadużyciem. Wychodzi tak, że praktycznie w żadnym sklepie nie da się kupić towaru za
Poza tym zastanawia mnie fakt przesyłki. Skoro dostałeś numer listu przewozowego, to musiało COŚ zostać wysłane, no nie? I co, w drodze się zorientowali, że coś jest
autor wiedział doskonale że coś jest nie tak z ceną i chciał wyłudzić towar taniej, szkoda że nikt nie wyłapał tego wcześniej i było by po problemie. polaczek-cwaniaczek.