Volvo S60 2.0T 2002, automat, bez lpg. Wywalił mi check engine. Żadnych objawów nie ma, auto ma moc, nic nie szarpie, nie przerywa. Komputer pokładowy również nie wyświetla żadnych błędów. Co to może być? W piątek jadę do warsztatu i podepną auto pod Vidę i będzie wszystko wiadomo, ale może ktoś miał podobny problem. Mam również zimne luty w liczniku, jeżeli ma to znacznie.
#samochody #motoryzacja #volvo #volvofanclub #mechanikasamochodowa
#samochody #motoryzacja #volvo #volvofanclub #mechanikasamochodowa
Mam następujący problem. Gdy skrzynia jest w pozycji D i mam wciśnięty hamulec na postoju, np na światłach to auto wpada w wibracje. Podczas jazdy wibracje nie występują. Dodatkowo da się zauważyć że podświetlenie zegarów delikatnie pulsuje co jakiś czas, tylko na postoju z hamulcem. Skrzynia nie szarpie, nie ślizga się. Wiem, że mam górną poduszkę silnika do wymiany. To ona może być przyczyną czy bardziej skrzynia
Tytułowy dylemat stawia sobie bardzo wielu użytkowników samochodów wyposażonych w skrzynie automatyczne. Postanowiłem na bazie doświadczenia w dość humorystyczny sposób przedstawić argumenty za i przeciw.
Naprawiać skrzynię automatyczną czy kupić używaną?
Tytułowy dylemat stawia sobie bardzo wielu użytkowników samochodów wyposażonych w skrzynie automatyczne. Postanowiłem na bazie doświadczenia w dość humorystyczny sposób przedstawić argumenty za i przeciw.
Naszą analizę opieramy na popularnym w Polsce samochodzie używanym
Uruchom pojazd i ustaw pozycję na D jedź z prędkością około 8 km/h i powoli zatrzymaj pojazd - powtórz około 10 razy
Na biegu jałowym wciśnij hamulec i zmień wybierak z pozycji N na D i przytrzymaj tak przez około 30 sekund, zwilnij hamulec i powtórz około 10 razy
Wypróbuję u siebie, może coś pomoże. Jest filmik ma YT, tylko że Volvo V40 i pomogło.