- 3
Nordmar, kraina mięsem i rudą płynąca.
#gothic3
#gothic3
- 0
Istnieje jedynie 4,4 * 10^12 możliwości obrazków w rozdzielczości 512x512 i 8 bitach na kanał (bez alfy). Jeżeli codziennie będzie generowany około miliard, z czego każdy obrazek będzie inny, to wszystkie kombinacje osiągniemy za około 12 lat, jeśli nie liczyć tego co już istnieje.
#ai
#ai
- 4
Chciałem zobaczyć co się stanie jeśli przyprowadzę orków z Nordmaru do miasta w Myrtanie, które wciąż jest pod okupacją. Okazało się, że orkowie walczyli między sobą. Mało tego, gdy użyłem strzałek ogłuszających na jakimś orku z Nordmaru to jeden z najemników jeszcze go dobił, krzycząc "giń!"
#gothic3
#gothic3
- 2
@MathLord W skrócie w Nordmarze żyją orkowi menele
- 1
Tak sobie wróciłem do Gothica 3 i jedna rzecz zwróciła moją uwagę, mianowicie zauważyłem Parallax Occlusion, co w 2006r było bardzo świeżą technologią. Używam tylko community patcha 1.75, więc zastanawiam się czy tam mogli to wprowadzić, ale jeśli nie to G3 było bardzo ciekawym demem technologicznym ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gothic3 #grafika3d
#gothic3 #grafika3d
- 1
W takim razie wg mnie to nie to, bo to nie wygląda mi na głębię, nawet udawaną. Wygląda jak rozciągnięta tekstura :P
@fizzly: Udaje głębie jak sie patrzy mniej więcej od przodu, ale z bliska pod dużymi kątami efekt się rozjeżdża, bo to jest tylko tekstura 2d udająca 3d, więc te udawana ścianki boczne są tak rozjechane.
Zobacz przykład pic rel, jak podjechałem kamerą bardzo blisko pod dużym kątek, to wychodzą
- 3
Już się zastanawiałem czy kupować jakieś rzadsze przedmioty od kupca w przystani przed wykonaniem zadania "król bez korony", a tu się okazało, że przy pokojowym zakończeniu "dostałem" wszystko za darmo, kiedy przyszedłem na miejsce następnego dnia. Nie wiem czy to bug, ale może się przydać komuś, kto też ma fomo i nie chce tracić dostępu do przedmiotów. Jedynie zbroi oczywiście nie można już dostać, ale i tak były raczej słabe na tym
- 8
@MathLord: i teraz wszyscy ktorzy juz przeszli
"#!$%@?, czy ja zajrzalem za ta lade?"
"#!$%@?, czy ja zajrzalem za ta lade?"
- Devilus
- NordAzazel
- Hue_Hue_Hue
- AtsuAtsu
- macoss94
- +3 innych
- 5
@MathLord: rozbiłeś bank Mireczku
- 15
Tak sobie myślę, wystawię pomnik Beliarowi, pewnie to tylko ozdoba i gra w żaden sposób na to nie zareaguje. A tu niespodzianka, odwiedziła mnie grupa oburzonych mieszczan. Nawet takie małe smaczki są dopracowane w Kronikach.
#kronikimyrtany
#kronikimyrtany
- sorek
- Imperator_Wladek
- NordAzazel
- AtsuAtsu
- ranunculus
- +10 innych
- 7
Dla tych co chcą zarobić na byciu skrybą w #kronikimyrtany mogę od razu napisać, że najbardziej opłaca się przepisywać piorun kulisty - sprawdziłem wszystkie posiadane zwoje pod koniec 3 rozdziału.
Piorun kulisty wymaga tylko 6 okruchów rudy na zwój, a cena zwoju to 160. Oczywiście u kupców dostaniemy tylko 15%, czyli 24 szt. złota, więc wyjdzie 4szt. zł na okruch bryłki. 1 bryłka daje 25 okruchów, więc pomijając dosyć tanie pergaminy, mamy
Piorun kulisty wymaga tylko 6 okruchów rudy na zwój, a cena zwoju to 160. Oczywiście u kupców dostaniemy tylko 15%, czyli 24 szt. złota, więc wyjdzie 4szt. zł na okruch bryłki. 1 bryłka daje 25 okruchów, więc pomijając dosyć tanie pergaminy, mamy
- Hue_Hue_Hue
- sorek
- Antybristler
- NordAzazel
- ObrzydliwyGrubas
- +2 innych
- 0
Też macie problem z nagrywaniem za pomocą #geforceexperience w Kronikach? Przechwycony obraz jest strasznie ciemny, do tego dźwięk od czasu do czasu trzaska. Nie miałem podobnych problemów w innych grach. W zwykłym G2 niby obraz też jest trochę ciemniejszy po nagraniu, ale nie w takim stopniu, do tego nie ma problemów z dźwiękiem. Gram na domyślnym DX9, nie pobierałem DX11. Tutaj przykład jak to wygląda, kiedy chciałem nagrać pewien exploit, który się
- 12
Kiedy diveristy jest tak ważnym aspektem serialu, że nawet pierścienie wykute z tego samego stopu, w tym samym czasie mają różne kolory ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#ringsofpower
#ringsofpower
- maradero
- GoldSeven
- reynevan123
- jbagiet
- Iribell
- +7 innych
- 53
Nie ma takiego dowodu, powtarzam jeszcze raz: jest nagroda 10 bryłek mithrilu dla człowieka, który wskaże cień dowodu, że Galadriela wiedziała, że Halbrand jest Sauronem. No po prostu nie wiedziała, proszę sobie wyobrazić. Znaczy, wiedziała lub nie wiedziała, ja zakładam, że nie, ale istnieje ogromna możliwość, że nie wiedziała. Jest nawet taka wypowiedź Celebrimbora, znanego jako "Twój stary", który zapoczątkował budowę tej słynnej kuźni, w której wykuto pierścienie. Powiedział taki zmęczony, powiedział
- pwn3r
- vateras131
- czmaja
- nasi-lemak
- mamnatopapiery
- +48 innych
- 15
@MathLord: Panie amazonie, nieeeeeee
- nasi-lemak
- mamnatopapiery
- konto usunięte
- Skibil
- mazaken
- +10 innych
@MathLord:
xDDD
xDDD
- 0
Już wiemy dlaczego w serialu wyprodukowanym przez AMAZON wieża jest trzymana w pionie przez jedną linę i jakieś belki, a po odcięciu liny cała się zawala: https://www.youtube.com/watch?v=7UUiLw88eJA
#ringsofpower
#ringsofpower
- 5
Spotkałem się z nowym trendem wśród obrońców serialu - powoływaniem się na niewiarygodnego narratora. Galadriela zrobiła coś niemożliwego? - to jest jej zmyślona narracja. Głupia legenda o powstaniu mithrilu? - Została sfabrykowana żeby zmanipulować Elronda. W ten sposób można wytłumaczyć każdą głupotę w jakimkolwiek serialu.
#ringsofpower
#ringsofpower
Komentarz usunięty przez autora
- 8
Ukradzione z quory. Tekst godny mema z Januszem alfa.
Jak coś, to tekst dotyczy sytuacji sprzed 20 lat, ale nawet w przełożeniu na dzisiejsze standardy, te stawki są śmiesznie niskie.
#quora
#pracbaza
#januszalfa
#przegryw
Jak coś, to tekst dotyczy sytuacji sprzed 20 lat, ale nawet w przełożeniu na dzisiejsze standardy, te stawki są śmiesznie niskie.
#quora
#pracbaza
#januszalfa
#przegryw
- 0
Znalazłem właśnie świetną stronę z referencjami do modelowania lokomotywy: http://www.4930hagleyhall.org.uk/news/news.html
Przydałoby się tylko coś w tym stylu dla lokomotywy typu Pacific, bo w taki styl celowałem.
#kolej
Przydałoby się tylko coś w tym stylu dla lokomotywy typu Pacific, bo w taki styl celowałem.
#kolej
- 6
Od wczoraj postanowiłem przeprowadzać codziennie ćwiczenie na koncentrację w postaci.. tabliczki mnożenia. Zauważyłem, że coraz częściej przy prostych obliczeniach pojawiały się u mnie błędy, dlatego skupiłem się akurat na tym aspekcie. Ogólnie to robię 20 mnożeń liczb dwucyfrowych, niekończących się na zero, całkowicie w pamięci. Szczerze, to wczoraj byłem trochę przerażony wynikiem, ale na szczęście dzisiaj jest poprawa. Spodziewałem się na początku, że jedno działanie zajmie mi jakieś 30 sekund, ale niestety
- dopeboiYSL
- DelFuego
- CienRogategoSzczura
- Bramborr
- poul121
- +1 innych
- 10
W końcu to skończyłem, zdecydowanie za dużo czasu mi na to zeszło. Nie jestem do końca zadowolony z niektórych fragmentów (głównie chodzi o te miedziane "rurki" oraz sposób łączenia uchwytu z resztą, sam uchwyt jest też trochę za gruby), ale poprawianie tego po prostu by się nie opłacało czasowo. W każdym razie jestem w miarę zadowolony z efektu końcowego. Pełny model do obejrzenia na sketchfabie: https://sketchfab.com/3d-models/symbiotic-spear-a2a83794870a4fe1867aef20a3c55989
#grafika3d
#blender
#tworczoscwlasna
#grafika3d
#blender
#tworczoscwlasna
- wywalone_jajca
- konto usunięte
- MshL
- Qraape
- R2D2_z_Sosnowca
- +5 innych
- 1
@wywalone_jajca: Dzięki!
- 1
@hitherto: Zapomniałem tutaj napisać: w blenderze rzeźbiłem i robiłem retopologię, a teksturowałem w substance painterze. Screenshot pochodzi z unreal engine z trybu immersive mode.
Z tym że na tagi o substance raczej nikt nie zagląda (ostatni post jest chyba z listopada), a w #unrealengine nie postowałem, bo to za mało związane z tym silnikiem.
Z tym że na tagi o substance raczej nikt nie zagląda (ostatni post jest chyba z listopada), a w #unrealengine nie postowałem, bo to za mało związane z tym silnikiem.
- 7
Mam trochę przemyśleń na temat metalicznego PBR i jestem ciekaw czy przypadkiem nie zabłądziłem do strefy o nazwie "to nikogo nie obchodzi dopóki tekstury dobrze wyglądają".
Właśnie teksturuję obiekt trochę inspirowany twórczością Gigera (Xenomorf itp, z tym że to statyczny obiekt). Pierwszą myślą przy wyborze bazowych materiałów było odwzorowanie krzemu, ponieważ w pierwowzorze xenomorfy miały być opartą na nim formą życia. Wiem, że oczywiście czysty krzem ma tyle sensu co paznokcie z
Właśnie teksturuję obiekt trochę inspirowany twórczością Gigera (Xenomorf itp, z tym że to statyczny obiekt). Pierwszą myślą przy wyborze bazowych materiałów było odwzorowanie krzemu, ponieważ w pierwowzorze xenomorfy miały być opartą na nim formą życia. Wiem, że oczywiście czysty krzem ma tyle sensu co paznokcie z
- QoTheGreat
- konto usunięte
- aphroman0
- FortresMaximus
- CimBor
- +2 innych
@bamsebjorn: Jak to mówią - nikt nie bydzie z tego szczeloł :)
- 1
- 1
Orientuje się ktoś może czy istnieje sposób na dopasowanie wysepek UV pod tiling wzdłuż zaznaczonych krawędzi? Mam taki segment, który jest jakby wycinkiem kręgu (1/24) i na dobrą sprawę wszystko jest zakrzywione. Póki co "wyprostowałem" ręcznie jedną wysepkę, ale mam jeszcze alternatywny segment do zrobienia, więc wolałbym mieć na to jakiś szybszy i skuteczniejszy sposób. Na screenach widać mniej więcej co mam na myśli.
Oczywiście znam metodę na "follow active quads" ale
Oczywiście znam metodę na "follow active quads" ale
@MathLord: Pobierz darmowy plugin do Blendera "Tex Tools". Można tam równać krawędzie do w różne strony. Bardziej jednak polecam UV Toolkit ale on jest już płatny.
Jak naprostujesz jakąś część, to zaznacz te vertexy, kliknij PPM i wybierz Pin. Zrób ponownie unwrap a możliwe, że Blender bardziej ci je naprostuje niż wcześniej to było możliwe.
Jak naprostujesz jakąś część, to zaznacz te vertexy, kliknij PPM i wybierz Pin. Zrób ponownie unwrap a możliwe, że Blender bardziej ci je naprostuje niż wcześniej to było możliwe.
- 0
@LoneRanger: Dzięki, właśnie o coś takiego jak pinowanie mi właśnie chodziło.
#ukraina #konfederacja #bekazkonfederacji