@Storczycki: Chodziło mi jak na ten rocznik i ten samochód. Po prostu BMW nie są warte swojej ceny. Jeżdżę Volvo i nie rozumiem co inni widzą w BMW, ani ciszej, ani wygodniej, ani prowadzenie lepsze.
@Storczycki: Ja również jestem zdania, że lepiej kupić drożej niż potem naprawiać. Szczególnie, że naprawy potrafią być drogie. Wymiana samej dwumasy, sprzęgła i rozrządu zamknęła się w 4 tys, co przy tych rocznikach stanowi już znaczącą wartość auta.
@konik: S60 podwozie z Mondeo, V50 podwozie z Focusa. Mają różne charakterystyki. Pewnie w pakiecie M masz obniżone i bardziej utwardzone zawieszenie, więc pewnie się lepiej trzyma. Zresztą jest to moja subiektywna ocena. Zresztą chyba nie ma testu, który by wykazał, które podwozie jest lepsze. Zawsze będzie to tylko opinia.
Szanowne Mirki mechaniki. Mam problem z autem. Zmieniłem opony na wyższe i zauważyłem ze odległość od koła do kielicha amortyzatora jest rożna z każdej strony. Od strony pasażera jest to ok 1,5cm a od strony kierowcy 0,5cm. Niby wszystko jest ok auto jedzie i nic nie trze. Sprężyna jest cała, amortyzator tez. Nie mam pojęcia co to moze być. Auto ma #!$%@? zbieżność i jutro jadę ja ustawić. Ale to nie od
@w3n5zu: Może talerzyk amortyzatora Ci się trochę zniekształcił. Jeśli nie obciera nie ma się czym przejmować (odległość opony od talerzyka jest stała).
Czas po prostu rozbudować Fundusz Gwarancyjny a OC wtedy będzie można zrobić nieobowiązkowe. Dla powodujących szkody zwiększyć natomiast znacząco zwyżki.
Proste rozwiązanie. Masz wybór między ubezpieczeniem się w jakiejś firmie od odpowiedzialności cywilnej ale nie musisz tego robić obowiązkowo. Możesz po prostu wpłacić w danym roku na rzecz funduszu gwarancyjnego 300zł i jeździć wtedy BEZ OC. Jak spowodujesz stłuczkę to płacisz Z WŁASNEJ KIESZENI.
#zalesie