#reklamacja #mediaexpert #sklepy #uokik #prawo Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.
W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2
@pedrowy: mordo, mam z nimi to samo, zero odpowiedzi, przeciągają reklamacje już którys miesiąc... niedługo będę pozew sądowy kierował, bo juz nie mam co do tych #!$%@? januszy sił. UOKiK też działa, niedługo naśle na nich inspekcje handlową, jak to nie podziała to leci pozew sądowy z fotkami - chyba sie nie spodziewają ile na nich mam haków i dowodów xD
@pedrowy z media expertem tylko przez pisma przez polecony. Firma to totalna januszerka pod względem podejścia. Miałem z nimi dokładnie to samo tylko innym produktem. Powołują się na zapis o wykonaniu jednej naprawy zanim w ogóle podejmą temat zwrotu. Ja kopałem się z nimi od stycznia i temat finalnie został zamknięty w marcu. Jeżeli nie będę mógł znaleźć produktu nigdzie indziej to pewnie kupię ale z myślą, że wszelkie problemy będę zgłaszać
Odradzam zakupy w tym sklepie. Poniżej opis sprawy, z którą mam problem po złożeniu rękojmi/niezgodności towaru z umową na wadliwą kartę graficzną.
W połowie lutego zgłoszony problem z kartą graficzną. Podczas składania reklamacji na podstawie rękojmi/niezgodności towaru z umową, zaznaczyłem zwrot gotówki. Po paru dniach otrzymałem mail z informacją, iż ustawa nie przewiduje zwrotu gotówki i karta zostanie wysłana do serwisu w celu wykonania ekspertyzy. Po 2