- 0
Witajcie Mirkowie,
Przeprowadziłem się na wieś i szukam internetu. Niestety w grę wchodzi tylko radiówka z anteną zewnętrzną.
Czy można w jakiś sposób sprawdzić jaka sieć będzie najlepsza w mojej okolicy? Jakie nadajniki w okolicy się najlepiej sprawdzą i jak ustawić antenę? Wiem, ze mógłbym wziąć po prostu startery różnych sieci i sprawdzić samemu. Jednakże, zasięg jest tutaj tak słaby, że bez aneteny zew. nic mogę nie złapać.
Pytanie również do bardziej
Przeprowadziłem się na wieś i szukam internetu. Niestety w grę wchodzi tylko radiówka z anteną zewnętrzną.
Czy można w jakiś sposób sprawdzić jaka sieć będzie najlepsza w mojej okolicy? Jakie nadajniki w okolicy się najlepiej sprawdzą i jak ustawić antenę? Wiem, ze mógłbym wziąć po prostu startery różnych sieci i sprawdzić samemu. Jednakże, zasięg jest tutaj tak słaby, że bez aneteny zew. nic mogę nie złapać.
Pytanie również do bardziej
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@actind, poza miastem warto przetestować naszą usługę NET BOX. Aktualnie również możesz skorzystać z naszej promocji i zgarnąć usługi za rok w prezencie. Dodatkowych plusem, jest to, że możesz przetestować nasze usługi przez 21 dni. Jeśli NET BOX okaże się tym, czego potrzebujesz, będziesz mógł po prostu dalej z niego korzystać. Jeśli nie, możesz nam oddać sprzęt i rozwiązać umowę (nie dotyczy ofert grupowych - to jaką będziesz miał ofertę możesz
Szarpię się z tym żałosnym operatorem już kilka miesięcy, najpierw o kartę CI, której nie dostałem finalnie. W końcu stwierdziłem że wyrzucę ten dziadowski dekoder horizon i będę używał apki na chromecascie UPC TV Go, to się okazuje że nie mogę się tam zalogować. Pisałe, zgłaszałem, dzwoniłem, i za cholerę nie są mi w stanie pomóc, ciagle jest błąd niepoprawne dane logowania. Myślicie że mogę z tego powodu zerwać umowę?
#upc #
#upc #
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Obrzydzenie Prosimy o kontakt w tej sprawie pod adresem ok@pomocplay.pl
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Czlowiek_Ludzki, czy utrudnienia nadal występują?
#dostawcainternetu #internet Witam mirki mam mały problem ponieważ w miejscu w którym kupiłem mieszkanie nie ma obecnie światłowodów, są blisko więc może za rok uda się podłączyć przynajmniej tak powiedział mi dostawcs więc muszę znaleźć alternatywe, zależy mi na dosyć szybkim internecie praca gry seriale wiadomo ,jest jakiś dostawca co ma coś ciekawego w w ofercie bo za #!$%@? się nie znam na tych internetach mobilnych
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@ZeemoGames, zachęcamy do skorzystania z naszej oferty. Szczegóły znajdziesz na naszej stronie internetowej. W razie pytań możesz również pozostawić swój aktualny numer telefonu w naszym formularzu kontaktowym. Oddzwonimy do Ciebie i chętnie doradzimy przy wyborze.
- 2
#!$%@? jak to jest, ze jedna z wiekszych firm telekomunikacyjnych w pl, konkretnie #play ma system informatyczny, ktory nie pozwala na wprowadzenie korekty do dopiero co puszczonej umowy, to raz, a dwa po ~24h od jej anulacji w dalszym ciagu nie mozna sporzadzic nowej, poprawnej, poniewaz system widzi jeszcze poprzednia ##!$%@? #zalesie ##!$%@?
a blad byl w urzadzeniach, z automatu badz nie #!$%@? mi stare urzadzenia dostepowe, kiedy jak byk w ofercie
a blad byl w urzadzeniach, z automatu badz nie #!$%@? mi stare urzadzenia dostepowe, kiedy jak byk w ofercie
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@AlexR, niestety tutaj nie mamy wglądu do Twojego konta abonenckiego oraz umowy, aby dokładnie odnieść się do szczegółów opisywanej przez Ciebie sprawy. W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu z nami poprzez czat w aplikacji Play24 lub e-mail: ok@pomocplay.pl Tymi kanałami komunikacji, będziemy mogli konkretnie odnieść się do sedna sprawy.
- 0
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@olavolav Hej, odezwij się do nas na czacie w aplikacji Play24 - sprawdzimy.
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@rdy, niestety tutaj, nie mamy możliwości wglądu do Twojego konta abonenckiego, aby zweryfikować zauważane utrudnienia. Jeśli trudności aktualnie nadal występują, to zalecamy zarejestrowanie zgłoszenia poprzez wiadomość e-mail: ok@pomocplay.pl Chętnie raz jeszcze sprawdzimy, co może być przyczyną utrudnień.
"Campo Viejo"
Łobuz wiejski - polecam( ͡° ͜ʖ ͡°)
choć na codzień wole pifto;p
Chciałem dać #picrel, ale internet mam w #play;p
Po 4 próbie wyrzucenia fotki, dałem sobie siana #pijzwykopem
Łobuz wiejski - polecam( ͡° ͜ʖ ͡°)
choć na codzień wole pifto;p
Chciałem dać #picrel, ale internet mam w #play;p
Po 4 próbie wyrzucenia fotki, dałem sobie siana #pijzwykopem
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@ForceMajeure, czy dziś również dostrzegasz jakieś utrudnienia w dostępnie do usług? Czy zgłaszałeś nam je już wcześniej?
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@ForceMajeure, czy masz zarejestrowane w tej sprawie zgłoszenie techniczne?
- 0
@play_polska dokladowalam dwa razy ten sam numer a chciałam na dwa różne numery. Da się przelać środki z jednego numeru na drugi numer?
#play #play24
#play #play24
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@hanyska2, niestety, nie ma możliwości przesłania środków z doładowania na innym numer telefonu.
Od wielu miesięcy mam problem z internetem w UPC/teraz Play. W kwietniu zmieniłem umowę, mam szybszy internet do 300mb i dostałem dodatkowy modem Connect box. Wcześniej korzystałem tylko z dekodera horizon, bo internet był tylko 100 mb i wszystko działało idealnie przez parę lat.
Od czasu zmiany umowy, co jakiś czas jest zrywamy sygnał wifi na kilka sekund, internet przestaje działać, co jest szczególnie irytujące w czasie pracy zdalnej. UPC mnie totalnie
Od czasu zmiany umowy, co jakiś czas jest zrywamy sygnał wifi na kilka sekund, internet przestaje działać, co jest szczególnie irytujące w czasie pracy zdalnej. UPC mnie totalnie
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@modraszek_lazurek, przykro nam z powodu utrudnień w Twojej lokalizacji i zapewniamy, że zależy nam na tym, aby je jak najszybciej wyjaśnić. Niestety, tutaj nie mamy takiej możliwości. Dlatego zalecamy w opisywanej sytuacji zarejestrowanie zgłoszenia poprzez kontakt e-mail: ok@pomocplay.pl Chętnie raz jeszcze przyjrzymy się trudnościom i postaramy się pomóc w ich wyjaśnieniu.
- 0
Dzień dobry,
kiedy planowany jest e-sim na zegarki (jako dodatkowa karta, ten sam numer)? @play_polska @mobile_vikings #play #gsm #mobilevikings #internet #esim
kiedy planowany jest e-sim na zegarki (jako dodatkowa karta, ten sam numer)? @play_polska @mobile_vikings #play #gsm #mobilevikings #internet #esim
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
Na ten moment usługa eSIM dostępna jest jedynie dla smartfonów, czyli dla urządzeń najbardziej powszechnych i z największym udziałem w rynku. Na bieżąco będziemy rozwijać to rozwiązanie i przekazywać Wam dalsze informacje o zmianach.
- 0
#play to sa takie smiecie, ze nie ukrywaja, ze maja bota w aplikacji CHAT
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Peleryna, na czacie w naszej aplikacji Play24, możesz porozmawiać z człowiekiem.
Taki błąd w apce przy próbie zakupu startera. O co chodzi? Da się to jakoś ogarnąć bez chodzenia po salonie ? @play_polska
#play #telefony #gsm
#play #telefony #gsm
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Kamillos33, zalecamy w tej sytuacji kontakt z nami poprzez infolinię. Sprawdzimy, co jest powodem takiego komunikatu.
- 1
dziękuje #play @play_polska za ten wspaniały prezent na święta jakim jest brak internetu, od kiedy zmieniłem ofertę i router z UPC na Play wszystko się sypie internet z poziomu 500-600 mbit/s od tygodnia utrzymuje się na 10 mbit a dzisiaj od rana w ogóle nie ma połączenia. Dziękuje robicie wszystko co w waszej mocy żeby przeszedł do konkurencji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Dorsul Przykro nam z powodu występujących utrudnień. Zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 813 813 813 lub 790 500 500. Jesteśmy dostępni również e-mailowo pod adresem ok@pomocplay.pl. Zweryfikujemy sytuację i postaramy się pomóc.
#upc #play
@play_polska kończy mi się niedługo umowa. Nie mogę ani zalogować na stronie play ani zobaczyć oferty przedłużenia umowy, bo "wystąpił błąd wewnętrzny". I tak od kilku dni. Jednocześnie wisi informacja, że mogę się też zalogować e-mailem, ale gdy próbuje to zrobić to wyskakuje komunikat "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu."
@play_polska kończy mi się niedługo umowa. Nie mogę ani zalogować na stronie play ani zobaczyć oferty przedłużenia umowy, bo "wystąpił błąd wewnętrzny". I tak od kilku dni. Jednocześnie wisi informacja, że mogę się też zalogować e-mailem, ale gdy próbuje to zrobić to wyskakuje komunikat "Logowanie adresem email jest nieobsługiwane. Użyj numeru telefonu."
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@janusz-cebula Zależy nam na tym, aby Ci pomóc w uzyskaniu oferty, która spełniłaby Twoje oczekiwania. W tym celu prosimy Cię o kliknięcie w link https://2way.chat/play, który przekieruje Cię bezpośrednio do działu sprzedaży. Doradca udzieli Ci szczegółowych informacji na temat oferty.
- 0
Gdzie się teraz opłaca brać abonament?
Aktualnie mam play, ale kończy mi się umowa.
Potrzebne 2x sim.
Nie potrzebuje ogromu internetu.
#telefony #operatorzykomorkowi #android
Aktualnie mam play, ale kończy mi się umowa.
Potrzebne 2x sim.
Nie potrzebuje ogromu internetu.
#telefony #operatorzykomorkowi #android
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@modzelem Hej, odezwij się do nas na czacie https://2way.chat/play - sprawdzimy, co możemy Ci zaproponować :)
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@modzelem Jaka w takim razie oferta bardziej wpasowałaby się w Twoje oczekiwania?
- 0
Pracował ktoś może kiedyś w obsłudze klienta Play? Jak to jest możliwe, że dział obsługi klienta nie ma bezpośredniego kontaktu z działem technicznym? Idziesz do punktu Play dowiedzieć się co z twoją usterką a otrzymujesz odpowiedzi w stylu "nie wiem jak mogę panu pomóc" albo "mam związane ręce". To kto ma do cholery wiedzieć jak nie DZIAŁ OBSŁUGI KLIENTA!? Istny absurd! W konsekwencji już prawie 2 miesiące nie otrzymuję od Play usług
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@sim0s, dziękujemy za szczegóły dotyczące Twojej sprawy i zapewniamy, że zależy nam na jej jak najszybszym wyjaśnieniu. Czy aktualnie masz zarejestrowane w opisywanej kwestii zgłoszenie?
- 0
#upc #play #szczecin #telewizja #internet
Posiadam aktualnie umowę bez zobowiązania na internet + tv (Podstawowe kanały) w byłym upc
Chciałbym dokupić jakiś fajny pakiet telewizji w fajnej cenie.
Jedyny warunek to otrzymanie karty CI zamiast tego dekodera który jest wciskany przy każdej możliwej okazji.
Może ktoś z play zauważy i coś zaproponuje bo na infolinii niestety nic ciekawego mi nie zaproponowali (╯︵╰,)
Posiadam aktualnie umowę bez zobowiązania na internet + tv (Podstawowe kanały) w byłym upc
Chciałbym dokupić jakiś fajny pakiet telewizji w fajnej cenie.
Jedyny warunek to otrzymanie karty CI zamiast tego dekodera który jest wciskany przy każdej możliwej okazji.
Może ktoś z play zauważy i coś zaproponuje bo na infolinii niestety nic ciekawego mi nie zaproponowali (╯︵╰,)
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Pikii, w sprawie oferty zapraszamy do kontaktu z nami poprzez czat dostępny tutaj: https://2way.chat/play Chętnie sprawdzimy, co możemy zaproponować i przedstawimy dostępne dla Ciebie propozycje.
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@Pikii, przykro nam, że nasza aktualna oferta, nie spełnia Twoich oczekiwań, ale dziękujemy za podzielenie się Twoją opinią. Każda z nich, jest dla naszego rozwoju bardzo istotna. Zachęcamy do kontaktu w sprawie oferty w nieco późniejszym terminie, ponieważ nasze propozycje dla Was na bieżąco są przez nas aktualizowane.
play_polska via SentiOne PROD1
- 0
@jazdaniebieski2023 UPC przeszło do Play i obie marki działają teraz pod jednym brandem. W celu zmiany adresu świadczenia usługi, prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 813 813 813 lub 790 500 500.
#play