Niech mnie jakiś ekspert poprawi, ale czy nie było tak, że niektóre 2.0 TDI miały problemy z mikropęknięciami w głowicy i wtedy właśnie ubywa płynu? Jeśli tak to Jasiu szuka nowej głowicy i znając życie znowu regeneruje dpfa :D #kikiswiat
@prawieProgramista: niech on szuka nowego auta z mocniejszym silnikiem, a nie jezdzi 2.0 z tak wielką przyczepą do tego wydał już pewnie ponad 30 tysięcy na naprawę
@prawieProgramista: Pękające głowice to były w pierwszych 2.0 TDI jeszcze na pompowtryskach, to jest zupełnie inny silnik na commonrailu i konkretnie w tych nowych najczęściej powodem ubytku płynu jest wodny intercooler (to srebrne pudełko leżące na silniku które widać na filmach), który przepuszcza płyn do dolotu. Inna sprawa że Multivany mają bardzo rozbudowany system chłodzenia bo mają dodatkową nagrzewnicę z tyłu nad prawym nadkolem dla tylnych rzędów siedzeń, dlatego w całym
@prawieProgramista: Nie bez powodu niektóre epickie medale mają ograniczenia co do tieru. Granie na niższych tierach już i tak jest wystarczająco ciężkie dla nowych graczy :)
Ostatnia bitwa przed odkryciem Obj. 277 Wspaniały to był czołg, nie zapomnę go nigdy. Dużo dmg robiłem, dużo z golda strzelałem ( ͡°͜ʖ͡°) #wot #obronaterytorialna
@prawieProgramista: Mi też ładnie siadła ostatnia bitwa na t-10, jakies 5k dmg, plus zestrzelenie czołgu w locie na ogłuszeniu. Byłem napalony na 277, ale dali inny czołg niż na testowym. Miał mieć apcr 1800 m/s, 350 penetracji - a ma hity.
Jeżeli mało wam brakuje do jakiegoś świątecznego kamo, to warto teraz zdjąć wszystkie ozdoby z choinki, rozbić i spróbować stworzyć brakujące ozdoby. #wot