publicznego itd. w Warszawie. Aczkolwiek ja tam się nie znam, takie moje luźne zastanowienia
Europejczycy mają dość. Chcą mieć swoje auta i nimi jeździć po miastach
Politico: Czy polityka transportowa w miastach, a mówiąc precyzyjniej, zwalczanie samochodów, może wpływać na wyniki ogólnokrajowych wyborów? Wygląda na to, że polityka antysamochodowa, realizowana na zasadzie "gotowania żaby" przekroczyła już swój punkt krytyczny.
z- 396
- #
- #
- #
- #
- #
- #
@bags1111: Ja jeżdżę bardzo często w Warszawie, metro wcale nie śmierdzi, za to jest szybkie i często jeździ.
@damienbudzik: tak, wolność poruszania się po miescie jako pieszy/rowerzysta i od wszechobecnej samochodozy/hałasu/smrodu
@ZnawcaDzikiejZwierzyny: opłaca komu? Developerom i inwestorom w betonowe klocki, czy ludziom którzy mają tam mieszkać do końca życia?
@polskiekoszmarynieamerykanskiesny: A nie no to jak najbardziej, drogi poza miastem i komunikacja samochodowa muszą być, tylko w środku miasta, gdzie jest ograniczona przestrzeń itd. samochody sprawiają problemy
@bags1111: No dlatego właśnie, nie chodzi o samą komunikację publiczną jako taką, tylko o jej jakość i planowanie samego miasta, tak by samochód nie był