Wpis z mikrobloga

O #!$%@? jaki ten Unreal Engine 4 jest przepotężny, miliardy linii kodu, miliony pytań bez odpowiedzi, tysiące zależności.
Znienacka ktoś przyjdzie i powie, "nie ogarniesz tego sam, bo nie".
Ja nie ogarnę?!!?! Potrzymaj mi kartę graficzną.

Tak więc zakładam nowy tag #odzeradozerawjedendzienue4, gdzie może będę coś wrzucał, może jakiś content, może jakiś kod, może nie.

#gamedev #ue4 #unrealengine #unity3d
  • 12
@Muaarthinos: to zalezy co chcesz robic - architektura/geometria w ut jest prostsza i pozwala osiagnac niezle efekty bez babrania sie w 3dstudio czy mayi. Zakladam ze ut2k3 moze miec lepszy debugger albo bardziej rozwiniety uscript
@deadkennedy: Wiesz, jak mnie robienie prostych moverów przerasta na ten moment, to nie przewiduję swojego sukcesu. Ale właśnie ta architektura do mnie w starym UE przemówiła, wygodnie się w tym pracuje i tak dalej.

Btw. jak chcę zrobić singlowego moda, to lepiej mi będzie robić go w edytorze z pierwszego Unreala (choć trochę ten interfejs mnie odrzuca), czy bawić się z OldSkoolem do UT?