Aktywne Wpisy
essos +2
Mam pytanie do osób powyzej 25 roku życia. Czy posiadanie samochodu jest konieczne zeby moc jakąś poderwac?
W gruncie rzeczy auto nie ejst mi zbytio potrzebne, bo do sklepu se moge pojsc na nogach i nawet majac samochod pewnie tez bym chodził na nogach. Do roboty szybciiej sie niraz dostac komunikacją miejską dzieki buspasom, a do tego mzona sobie cos przegladac na telefonie zamiast tracić czas na jazde.
Czasem auto by sie
W gruncie rzeczy auto nie ejst mi zbytio potrzebne, bo do sklepu se moge pojsc na nogach i nawet majac samochod pewnie tez bym chodził na nogach. Do roboty szybciiej sie niraz dostac komunikacją miejską dzieki buspasom, a do tego mzona sobie cos przegladac na telefonie zamiast tracić czas na jazde.
Czasem auto by sie
PierdekAlonso +313
W kraju w którym mężczyźni popełniają 10x więcej samobójstw niż kobiety posłanka LEWICY z mównicy sejmowej wyśmiewa i dyskryminuje mężczyzn, którzy z różnych przyczyn nie uprawiają seksu posługując się zwrotem "INCELE". Raptem dwa dni temu w jednej z największych telewizji informacyjnych trzech redaktorów nie może wytrzymać ze śmiechu bo żona pobiła męża tak, że trafił do szpitala.
Polska to piekło mężczyzn
#przegryw #sejm #bekazlewactwa #bekazlewicy
Polska to piekło mężczyzn
#przegryw #sejm #bekazlewactwa #bekazlewicy
W latach 70. pojawiły się pierwsze koncepcje zastosowania trakcji elektrycznej także w pracy manewrowej (było to związane z kryzysem naftowym). Wysunięto nawet śmiały postulat stuprocentowej elektryfikacji trakcji. Pod koniec lat 80. Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Pojazdów Szynowych zaprojektował nowoczesną lokomotywę oznaczoną jako 405E. W związku z innym przeznaczeniem zastosowano rozruch impulsowy zamiast standardowego na PKP oporowego. Zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań, a także po raz pierwszy zdecydowano się na budowę dwu pulpitów dla każdego kierunku jazdy. Zakłady HCP wybudowały w latach 1990-1991 cztery egzemplarze. PKP wyraziło nimi zainteresowanie, ale ostatecznie do podpisania stosownego kontraktu nie doszło, dlatego produkcję zakończono na 4 egzemplarzach. Początkowo pracowały w Poznaniu i Skarżysku-Kamiennej, przy manewrach i lokalnych pociągach osobowych. Następnie trafiły na trasę Jelenia Góra-Szklarska Poręba. W związku z ograniczeniem prędkości na tym szlaku układy oporowe jednostek typu EN57 i EN71 często defektowały. W 2002 podjęto decyzję o modernizacji lokomotyw. Od 2004 pracowały w Wałbrzychu. W 2009 wróciły na stację macierzystą Poznań Franowo, gdzie oczekują lepszych czasów.
#pociagi #pociagioinasza #pociagiboners