Wpis z mikrobloga

@Majku_: Hejka. Piszę odnośnie http://www.wykop.pl/wpis/14159247/czy-jest-tu-jakis-mirek-lub-mirabelka-ktorzy-podje/.

Sprawa jest prosta - jestem w trakcie wytwarzania gry przeglądarkowej (która całkiem dobrze przyjęła się na Wykopie PROOF), dostepna jest pod adresem car.ovh. Prosta, zdaje się, że całkiem wciągająca gra 2D polegająca na prowadzeniu małego pojazdu, który musi zebrać monety i dojechać do mety. Jestem samodzielnym programistą i nie mam grafika, a mój projekt cierpi na brak logo - stąd też pytanie do Mirków i Mirabelek na wypoku. Od logo nie wymagam wiele - powinno być proste i oryginalne. Kluczową jest dla mnie informacja na jaką kwotę wycenisz swoją pracę. Jeśli potrzeba więcej informacji to proszę o konkretne pytania :)
  • 16
@Doonay21: Cześć, dzięki za odpowiedź. Ale podejrzewam już na starcie, że jeśli cena jest dla Ciebie kluczowa, to raczej się nie dogadamy :) Nie to, że jestem jakiś specjalnie drogi, ale swoją cenę mam :)
Ładne projekty, nic tylko podziwiać! Podziękuję ładnie - google podpowiada mi, że w Twojej cenie mogę dostać 4 razy tyle co oferujesz. Życzę sukcesów!
@Doonay21: Co Ty mi tu pokazujesz.... :) Po dwóch zdaniach wyciągasz tak daleko idące wnioski na temat mojej niekonurencyjności? Gdyby rzeczywiście tak było, już dawno musiałbym zmienić zawód. A jakoś się trzymam, zaś klienci są zadowoleni, więc chyba nie jest ze mną tak źle.
Wolę równać do lepszych, znacznie lepszych, a to z linku? Poziom odzwierciedlający cenę

@anakind: Doonay po prostu zamiast odpowiedzieć w PW stworzył nowy, publiczny wątek na
Majku_ - @Doonay21: Co Ty mi tu pokazujesz.... :) Po dwóch zdaniach wyciągasz tak dal...

źródło: comment_NtvKVFHzOPBnQonvDnHJgoYLZ1Jr3kR0.jpg

Pobierz