Wpis z mikrobloga

Mirki. Jednak zmieniam pracę i musiałem oddać służbowe. W związku z tym musiałem zakupić coś dla siebie. Trafiła się okazja na #audi A6 C6 z 3.0 TDI 225 KM w napędzie quattro i skrzynią tiptronic. Dawno nie miałem tak przyjemnego auta. Po raz kolejny się przekonuje, że lepiej kupić w tych samych pieniądzach starsze auto z marki premium niż nowsze zwykłe, plastikowe. Jest: Navi, grzane dupki, skóry, ksenon, navi, szyberdach. Do zrobienia - chip na jakieś 270 KM, tempomat, mp3, graficzne wyświetlanie czujników parkowania (jest tylko pikanie aktualnie), jak się uda to bluetooth. Jaram się tym samochodem :) jakieś tagi dodać? :P
#pokazauto
omegapl - Mirki. Jednak zmieniam pracę i musiałem oddać służbowe. W związku z tym mus...

źródło: comment_8LuzQbOgFBSJCPahPwgBtD1Z9TyiR7lI.jpg

Pobierz
  • 156
  • Odpowiedz
@l0h-s: zgadza się, że części do 10 letniego audi 3.0 tdi będą droższe niż do nowrgo focusa, ale z czasem one też tanieją. Jest też sporo zamirnników. Półtora roku temu zestaw dwumasy i i sprzęgła do tego silnika w manualu kosztował 3500 cbl. Obecnie komplet luka można kupić za 2000. To mniej niż wtedy sama dwumasa i mniej niz teraz dwumasa do laguny 3 ze 130 konnym dci. Kiedyś części ba
  • Odpowiedz
@l0h-s: @baba_by_sie_jednak_przydala: Dla mnie premuim to marki typu BMW, Mercedes, Audi. Takie półpremium jest Volvo, aczkolwiek ostatnią XC90 sporo namieszali na rynku i namieszają pozostałymi nowymi modelami, niedługo wchodzi kilka nowych :) i to nie tylko S90 i V90 :)
@rstyle: a jaka? Audi nie jest marką premium? ;)
  • Odpowiedz
@omegapl: Sprawdzaj czy nie przybywa oleju i czy nie przycina się ciepły silnik przy odpaleniu. To też są objawy lania wtrysków. Juz na forum a6 i a4 byly lamenty, ze ktoś zrobił program na lejącym wtrysku i zdziwiony ze po 30 min kotłowania 220 km/h stopiły się tłoki. Wszytko jest dla ludzi, tylko z glową i z umiarem.
  • Odpowiedz
@poczekaj: Wiadomo, że o ile nie kupisz Jaguara albo innego egzotycznego auta to ceny części nie będą tragiczne, aczkolwiek musimy nadal pamiętać o tym, że dwumasa do 1.9TDi (dla przykładu) będzie jakieś 2x tańsza niż te 2000 o których piszesz. Co nie zmienia faktu że lepiej się bujać takim A6 i zostawić trochę więcej u mechanika niż kupić Fabię z 2012r. i prawdopodobnie dużo rzadziej odwiedzać mechanika. Ale są też tacy
  • Odpowiedz
@omegapl: Ja mówię o przybywaniu oleju od zużytych wtryskiwaczy, a nie od wypalania dpf. Jak mi nie wierzysz, że od tego przybywa, to przeczytaj 115 stron wątku o przygodach z wtryskiwaczami na forum a6.
  • Odpowiedz
@baba_by_sie_jednak_przydala: Najtańsze Volvo V40 kupisz za 80k. To chyba pozwala twierdzić, że każdy model można nazwać premium. Tak samo jak u pozostałych marek tej klasy. Chodzi mi o całokształt marek. Raczej nie są dla ludzi biednych (mówię o autach nowych). Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi :)
@pogop: nie zdążyłem :(
@PMV_Norway: fak je ;P
  • Odpowiedz
@l0h-s: są dwa rodzaje komfortu: jeden to taki, że masz auto wsiadasz i jedziesz na koniec świata albo dalej a drugi komfort to taki, że jedziesz w luksusie i prestiżu a jak coś jebnie to provident :)
  • Odpowiedz
@l0h-s: Przecież napisałem ze obecnie komplet, czyli dwumasa, tarcza i docisk jest za 2k. To taniej niz sama dwumasa do 130 konnej laguny, albo do dowolnego japończyka. Ale oczywiście jest kilka innych drogich części.
  • Odpowiedz
  • 3
@elemenTH: jeśli jesteś Januszem i kupując luksusowe auto nie zdajesz sobie sprawy z kosztów utrzymania to tak to w skrócie właśnie wygląda :D lepiej bym tego nie ujął
  • Odpowiedz
@l0h-s: obstawiam, że tak 50%-60% klientów na używane auta "premium" nie zdaje sobie sprawy, tak jak pisze @artur1792 płaczą bo opony drogie i jeżdżą na 10 letnich używkach bo bieżnik jest przecież albo chińczyki kupują za pół ceny.
  • Odpowiedz