Wpis z mikrobloga

#androidev #gamedev #eu4 #gry
Czy na mobile, można oddać poziom skomplikowania Europy Universalis? Gra miałaby być tylko na urządzeniach z minimum 5" ekranem. Czy może to zły pomysł i lepiej skoncentrować się na prostocie jak:
https://play.google.com/store/apps/details?id=age.of.civilizations.jakowski
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.herocraft.game.free.stww2_sandbox

Gra głównie pod mobile, ale miałaby też wersję PC. Projekt będzie prowadzony w Unity3D przez najbliższy rok, dwa. Zdecydowałem się już, że w to pójdę, ale nie wiem w jakim stylu.
  • 4
@AntiPlay: też się nad tym zastanawiałem i głównym problemem europy jest archaiczny synchroniczny, sekwencyjny silnik. Przy podobnym stopniu zaawansowania logiki na komórce tury liczyły by się minutami :).
@adios: @Redesekrator: gram dla testów w Sandbox ww2 :) super gra, mapy też nie są skomplikowane, granice państw uprościli, proste animacje, dużo prowincji do podbicia i jednostek. Smutne tylko, że głównym zadaniem ZSRR jest zniszczenie Polski na starcie :D