Wpis z mikrobloga

#xkom #komputery #pcmasterrace #zakupy

podsumowanie mojej przygody z xkomem:
1. kup nowego laptopa w xkomie za 4k
1.5. laptop miał posłużyć do nauki i poniekąd pracy
2. okazuje się że laptop ma 5 usterek fabrycznych
3. oddaj laptopa z tytułu rękojmi
3.5. sprzedawca obiecał kontakt w celu ustalenia szczegółów reklamacji
4. mija wiele tygodni
5. w tym czasie dostajesz zlecenia, ale wykonywanie ich bez tego lapka to masochizm
6. mijają kolejne tygodnie
7. dostań smsa że laptop został wysłany do jakiegoś serwisu. wtf?
8. wykłócaj się z babą przez telefon że chcesz dostać nowy sprawny model
8.5. i że nie chciałeś żadnej gwarancji
8.7. baba mówi ze chciałem
8.8. nie, nie chciałem
8.9. mówi że laptop jest w karygodnym stanie, bo jest brudny, więc i tak na zwrot nie miałbym co liczyć
8.95. proszę o dowody
8.96. odmowa
10. mijają tygodnie
11. zero odzewu
12. znajdź na stronie xkomu że laptop został naprawiony dawno temu i nie wiadomo co się z nim dzieje
13. ostatnim kontaktem ze strony xkomu był sms odebrany 1 lutego
14. zero, null, nil odzewu, nie wiesz co się dzieje z laptopem
15. semestr mija, ty zamiast zająć się nauką, pieprzysz się z xkomem
16. mijają tygodnie
17. zapomniałeś już co się stało z twoimi pieniędzmi, które wydałeś prawie 2 miesiące temu
18. nie ma ani laptopa, ani pieniędzy
19. jest za to stracony czas
22. ciąg dalszy nastąpi...

kupując w xkomie możesz zostać tak samo potraktowany. to nie ma znaczenia że kupiłeś u nich klawiaturę i "Transakcja przebiegła pomyślnie. Polecam", nie warto ryzykować dla kilku cebulionów.
obiecałem xkomowi, że poświęcę tyle samo czasu na nagłaśnianie mojej sprawy, co oni mi go zmarnowali.

poprzednie epizody moich lamentów moich lamentów:

ly000 - #xkom #komputery #pcmasterrace #zakupy 

podsumowanie mojej przygody z xkom...

źródło: comment_2DAkbLt6s5iRGKaB8BdtmfkMnoDT0Ao2.jpg

Pobierz
  • 114
@gentelman: nie chciałem. od początku mówiłem o niezgodności towaru z umową, podałem jakie przysługują mi prawa, spędziłem wiele minut w google przygotowując się do tej rozmowy. poza tym, xkom mógł jeszcze wycofać gwarancję, bo rozmowa odbyła się od razu po dostaniu smsa, że "urządzenie trafiło do serwisu". nie było ani słowa o gwarancji, serio.
@jak_to_mozliwe: do momentu kiedy kontakt został urwany dostawałem smsy typu: "wysłano do centrali", "przekazano do rozpatrzenia", "diagnoza" itd., więc niby coś się tam działo. nie wiem kiedy miałem się z nimi skontaktować. o wysłaniu urządzenia na gwarancję dowiedziałem się dopiero po fakcie, a sprzedawca obiecywał że będzie się chciano ze mną skontaktować by ustalić szczegóły wymiany urządzenia na nowy model (bo w sposób chciałem to załatwić).

@tonawiarywkilkarzeczy: potem coś dołączę
@d-san: ale wołaj po nicku...
tu już nie chodzi o samo wprowadzenie w błąd - z tym już pewnie nic nie zrobię. chodzi o podejście do klienta tj. brak kontaktu, 2 miesiące oczekiwania na w sumie nie wiem co, laptop został już naprawiony dawno temu.
4. mija wiele tygodni

5. w tym czasie dostajesz zlecenia, ale wykonywanie ich bez tego lapka to masochizm

6. mijają kolejne tygodnie


@ly000: chciałbym się poprawić. nie wiele tygodni, tylko ok. tydzień - tyle minęło od oddania laptopa na reklamacje do dostania smsa o tym że laptop został wysłany do serwisu, ale nie zmienia to faktu, że to już półtora miesiąca od kiedy oddałem laptopa do reklamacji.

2 miesiące oczekiwania na