Wpis z mikrobloga

@Bob_: wycieków brak, drążki w najlepszym porządku. gdy ktoś kręci kierownicą prawo-lewo, a drugi w kanale trzyma rękę na przekładni-czuć wyraźne skoki, tyrkotanie. Objawy zaczęły się od tego, że kierownica przestała sama wracać do pozycji 0 i chodzić z oporem.
Pojechałem na stacje obsługi pojazdów i diagnosta to samo stwierdził. Podobno przytrafia się to tym megankom.
  • Odpowiedz
@toNIETWOJDZIEN: może się przytrafia ale raczej nie przy tak niskim przebiegu , chyba że auto to salon polska to wtedy wszystko jasne - reno kupuje się w Niemczech albo Szwajcarii , te na rynki europy wschodniej były składane z części od zupełnie innych dostawców ,niestety ( wiem - pracowałem w reno )
  • Odpowiedz
@toNIETWOJDZIEN: Ja kilka lat temu również w megane I robiłem w Gdańsku w Nagengast na Malczewskiego (równoległa do Kartuskiej). Zawieszenia i przekładnie kierownicze to ich główna specjalizacja i robią bardzo dobrze.
  • Odpowiedz