Wpis z mikrobloga

@ca1ek: Isaaca tez stworzyl 1 typ z tego co wiem :) Jest roznica poziomow? Kolosalna.
Plus jak nie masz mozliwosci zeby cos stworzyc to sie za to nie bierz. Ja nie buduje po nocach samochodow zrobionych z dykty na kolach od roweru, bo hurr durr jestem sam a audi ma miliony xD
  • Odpowiedz
@Perlo: Gra, którą przedstawiam poniżej została okrzyknięta jedną z najlepszych produkcji 2015 roku i został w niej wykorzystany pixelart. Gdyby nie ta prosta, aczkolwiek schludna metoda tworzenia grafiki autor sam nie poradziłby sobie z produkcją tej gry. Owszem, można zarzucać lenistwo i brak funduszy dużym deweloperom, ale wytykanie indie devom tego że użyli pixelowej mozaiki jest naprawdę durne. Moim zdaniem taki styl graficzny cały czas jest na topie i pozwala na
Modern_Talking - @Perlo: Gra, którą przedstawiam poniżej została okrzyknięta jedną z ...

źródło: comment_d90Umu1YQb0WWBJVZHhPYd2idQTAFuG9.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Modern_Talking: Ale ja nie hejtuje pixeartu jako calosc. Tylko skoro nie stac Cie na dopracowanie pewnych elementow to nadrabiaj innymi. Grywalnosc, fabula, muzyka, klimat... A 99% pixelartow czy tego indiegowna to powielony schemat x1000 bez wiekszego pomyslu. I oni to nazywaja kierunkiem artystycznym xD
  • Odpowiedz
@Perlo: Tylko oryginalny Isaac, ten robiony przez jednego gościa, rzeczywiście wyglądał jak gówno. I nie mówię teraz o jakimś pixelarcie, tylko on po prostu wyglądał jak rysowany na kolanie.
  • Odpowiedz
@exdami: a pcmasterrace to nie? xD tak samo #!$%@? placimy za jakies gowna xD wczoraj placilem 4zl za SAPERA XD #!$%@? za sapera XD w zyciu bym za to 4zl nie dal nawet, ale rozowy chcial pograc to nie bede zyd xD
  • Odpowiedz
@FeniEnt: a ma taki klimat i taka grywalnosc ze masakra. idealny przyklad ze gra nie musi wygladac, ja jestem z pokolenia dla ktorego q2 to byl szczyt zajebistosci, #!$%@? sie kwadratami ale grywalnosc byla taka ze nikomu to nie przeszkadzalo.
  • Odpowiedz
@Perlo: Tylko jak Edmund miał hajsy z pierwszego Isaaca, to je wydał na grafika, który mu zrobił grę w pixelarcie. Tak jak chciał od początku. Ja rozumiem, ze komuś pixel art może się nie podobać, ale nazywanie czegoś gównem tylko dlatego, bo lubisz coś innego jest dziecinne.

To nie jest nawet krytyka, to rzucanie gównem w ścianę i patrzenie jak spływa, bo jedyne co można uzyskać, to że rozpryskując się przy
  • Odpowiedz
@Perlo: Pieprzysz jak potuczony. To że nie jest to uberrealistyczna grafika 3D to nie znaczy że takie gry to gunwo. Np. taki Crysis 3 nie ma jak dla mnie klimatu i całą grę przebiegłem czasami zwracając uwagę na gorsze tekstury. A taki np. FEZ to ma mega klimat, a shovel knight? Poezja. Pikselart to wbrew pozorom bardziej zaawansowana grafika niż w np. jakiś pokręconych grach typu candy crash saga.
  • Odpowiedz
@paninzynier: No przeciez pisze ze nie musi byc grafiki pro ale niech ma to klimat, albo jakis nowatorski pomysl jak ma FAz gdzie gra 2d jest w 3d :D to jest mindfuck ;D Ja tylko pisze ze 99% tego gowna nie ma ani grafiki ani zadnego pomyslu, ot kolejna platformowka i nic wiecje.
@Vault-Tec: no ale porownywanie tego co Ty wrzuciles do grafiki ktora ja dodalem do wpisu to jak
  • Odpowiedz
@paninzynier: sama grywam w Fez'a :D niemniej streszczę powyższą dyskusję ,,Jeśli gra wygląda słabo, to niech chociaż nadrabia fabułą czy czymś innym itp. A 99% to po prostu jedno i to samo" :) Fez- ciekawa gra, niestandardowa. Isaac- grafika mega słaba, ale można grać dniami i tygodniami. Prison Architect- szału graficznego nie ma, ale wciąga. Tu nie chodzi o sam fakt tylko tego,że źle wyglądają,ale też o to, że większość to
  • Odpowiedz