Aktywne Wpisy
wykop +163
Nowy dzień, nowy ja (ง •̀_•́)ง #wykopchangelog
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
waro +90
Może to jest ja słynna ofensywa Rosji, która miała niebawem nadejść? xD
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
tl;tr
Planem było zamówienie kompa, typowego pod granie dla naszego znajomego który lubi grać, taka ot urodzinowa niespodzianka. Korzystałem wcześniej z usług morele, ceniłem sobie ich czas dostawy, komunikację z nimi i to jak komputer był składany. Każde jedno zamówienie, przebiegało poprawnie i bez problemów. Komputer zamówiłem coś około 23.03.106 roku. Zapłacone z góry przelewem, wartość 3084,82 zł. Zostało tylko oczekiwać.
Oczywiście, dostawałem od nich informacje na ten temat, że przesyłka przygotowywana, że już poszła, że jest u kuriera. Potem przestałem śledzić temat na kilka dni. Mieszka obecnie w Londynie, więc miałem kilka spraw na głowie + niedawno miałem wypadek samochodowy, ufałem że przesyłka dotrze cała i zdrowa pod adres podany w formularzu... Tu jednak brakło chyba mojej uwagi.
Dnia 13.04.2016 roku, zostałem poinformowany o ocenie przesyłki, która została... odebrana 04.04.2016 700 KM dalej, niż adres podany w formularzu... Co do ku*wy nędzy, spowodowało to, że przesyłka pojechała 700 KM dalej i została komuś przekazana za darmo?
Żadnego telefonu od kuriera z potwierdzeniem adresu, mimo że telefon był podany. Żadnego maila od firmy przewozowej czy też morele w sprawie, że przesyłkę odebrano w innym miejscu. Ani DHL, ani Morele nie poczuwali się w żadnym wypadku do zaistniałej sytuacji. Morele powiedzieli, że błąd prawdopodobnie pojawił się u nich na magazynie, naklejono zły adres. Mimo tego, kurier posiadał wszystkie dane + numer telefonu w razie wypadku, bo to przecież norma "Halo, będę za 15 minut, Pan w domu?". Po odebraniu przesyłki, dla sklepu nie było nic dziwnego w tym, że przesyłka zaadresowana na Dębicę, Podkarpackie - została odebrana w Pile - Wielkopolskie.
Ku*wa, bo nóż w kieszeni się sam otwiera. Czy tak działa profesjonalny sklep, tak szanuje klienta i jego dobra, którymi nie jest byle dyszczek za 200 zł, tylko jednak komputer o wartości dwumiesięcznego wynagrodzenia w danym kraju?
Napisałem już do morele, że jeśli nie dogadamy się w tej sprawie tj. komputer/pieniądze + zadość uczynienie za sytuację, sprawa trafi do sądu i rzecznika praw konsumenta. Co to ma znaczyć, że oddają komuś bez weryfikacji paczkę o takiej wartości? Gdzie ich program ubezpieczenia paczek? Żałosne podejście i kuriera i morele sprawiają, że na pewno w przyszłości nie skorzystam z ich usług. Teraz ten kto odebrał może powiedzieć że tego nie zrobił, domu mu nikt za to nie przeszuka. A oni? Najzwyczajniej sprawę olali, a ja za towar już zapłaciłem z góry, należał on do mnie.
W stopce dodam screena z dowodem. Co polecacie dalej robić z takim fantem?
#gorzkiezale #kurier #beka #januszebiznesu
@monarchista: No ale przecież jasno napisałem, że w przypadku gdy morele przesłało błędny adres. Zakładam, że w przypadku, gdy Morele wysłało błędny adres - to nie wysłało dobrego. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O #!$%@? stary, szacun za cierpliwość. Niektórzy robią wojnę jak im tydzień paczka nie przychodzi a ty czekales 1910 lat
Dodatkowo jako konsumentowi przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyn w terminie 14-u dni
Komentarz usunięty przez autora
@CCTVm8: a dlaczego DHL miałby się poczuwać do czegokolwiek? doręczyli paczkę tam, gdzie wysłał nadawca - czyli są w porządku. kurier nie wie, czy w środku jest pecet Kowalskiego, czy wibrator Kowalskiej, tylko doręcza...
PS: Jak
Za dużo jest tego typu problemów. Moją paczkę też kiedyś odebrał jakiś Lord Voldemort (czyli #!$%@?-wie-kto). Na szczęście koszt był dużo niższy i ją odzyskałem. Jeżeli kurierzy "nie wyrabiają z zamówieniami" :(, a firma nie może zatrudnić większej liczby kurierów, bo "za duży koszt" :(, to rozwiązanie jest zawsze jedno - niech córka/matka/żona jakiegoś dyrektora firmy idzie #!$%@?ć
Komentarz usunięty przez autora
@krystiano_ps3: Nie do końca - popełnia łatwe do udowodnienia przestępstwo
Widzę że chyba masz w życiu za mało problemów skoro takie błahostki urastają do skali katastrofy.
Jeszcze raz powtarzam: Przesyłka której nie odebrałeś to nie Twój problem. Z Twojego punktu widzenia to tylko przedłużająca się realizacja Twojego zamówienia. Równie dobrze w panelu mogłoby nie być informacji o dostawie i opcji śledzenia przesyłki.