Wpis z mikrobloga

@dziki_dziki:
Grę tworzę wieczorami jak wracam po robocie, sami wiecie jak to się wtedy chce. Uważam, że gra nie jest jeszcze dopieszczona na takim poziomie, abym się chciał nią chwalić, ale gdy uzyskam już zadowalający dla mnie poziom to z pewnością podeślę Wam linka do testów. Tymczasem na zachętę poniżej zrzuty ekranów. Assety do Unity kupowałem w asset storze za grosze. Sama gra to taki arcadowy shooter na pomyśle gry asteroids z dawnych lat, z tym że rozbudowałem go o różne statki ze statystykami, losowe bonusy z asteroid, różnych wrogów do zwalczania w singlu, no i tryb multi do potyczek pvp swoim zupgradowanymi statkami, do tego osiągnięcia i do odblokowywania bronie bonusy kolejne plansze.
Kilka zrzutów gry z kompa : 3 zrzuty ekranu
Grę testuje na samsungach S1, S3, S4, S4 mini,S6 i tablecie goclever, w pierwszej kolejności chce wydać ją na androida, a potem pomyślę na ios'em. Server obsługujący ruch jest postawiony we francji za pośrednictwem polskiej firmy od serwerów gier, ping podczas grania na telefonach okolo 80-100ms. pod tagiem #asteroidcrusher będę wrzucał info o grze.

wołam @ofczy @MarcinKuba

#gamedev #unity3d #unity #csharp #androiddev #indiegamedev #chwalesie
Pobierz dzikidziki - @dzikidziki:
Grę tworzę wieczorami jak wracam po robocie, sami wiecie j...
źródło: comment_lpG4YsrqCojPtqUWwlC8eHRxRtwhEfMM.gif
  • 12
@regedit7: Potrafię przyjmować krytykę, ale żeby wiedzieć co mam poprawić to musisz mi konkretnie powiedzieć co jest nie tak i co byłoby lepsze :). i o który interfejs Ci chodzi? bo ten w samej rozgrywce to nawet nie jest jeszcze ruszony, na roboczo są wrzucone informacje.
@berziking: socket.io do unity z githuba, jest kilka wersji do wyboru i w sumie nie wiem która teraz jest bardziej aktualna. Serwer napisany w node.js też socket.io i kilkoma innymi komponentami, jak kogoś będzie to interesowało to podam więcej szczegółów. Komunikacja działa niesamowicie szybko co mi się podoba, ale jako że dane są przesyłane jako obiekty json to potrzebna jest optymalizacja na każdym kroku tzn. żeby nie wysyłać za dużo pakietów,
@berziking: Photon Bolt ma swoje plusy bo nie musisz się martwić o to jak działa sieć tylko podajesz jakie dane chcesz zsynchronizować oraz masz możliwość współpracy z chmurą oraz stworzenie serwera dedykowanego jak i opcji master-client, nie musisz się martwić o optymalizacje jak i o normowanie lagów, ale są też minusy: cena, jak coś nie działa to nie masz pojęcia czemu bo to taka zamknięta skrzynka nie napisana przez Ciebie, pewnie