Wpis z mikrobloga

1.6l R4 turbo 205KM


@superduck: czyli to co w Talismanie (oby w RSie było to 1.8) więc tyle lat rozwoju żeby dojść do poziomu starego dobrego 2.0T i to nie w tych najmocniejszych wersjach.
@btuned: wiem jak się jeździ, o niebo lepiej niż meganką 1.6 turbo lub jakimkolwiek dzisiejszym turbo z małą pojemnością ( ͡° ͜ʖ ͡°) samochody pokroju GT kupuje się dla funu, ostrzejszej jazdy, a nie do wożenia kumpli z/do roboty.
A funu w tym 1.6T nie ma za grosz ( ͡ ͜ʖ ͡) oczywiście, moment przy 2,5krpm jest suuuper, można się ścigać spod
@sebawo: GT to taki zwykły mocniejszy model, RS już na normalny dupowóz się średnio nadaje. Ten dźwięk z głośników to chyba póki co w nowym Clio RS (i pewnie Megane też), trójka jeszcze miała normalny silnik bez takich pomyłek?
@sebawo: no ja też, żałuję trochę że nie kupiłem RSa w ubiegłym roku gdy były śmiesznie tanie (nówka z salonu za 90k pln) ale jednak nie pasowało mi to na samochód którym mialbym jeździć na codzień i w dłuższe trasy, nowe Megane to już chyba będzie turbodownsizingowe badziewie z dźwiękiem z głośników i tym podobnymi wynalazkami.

Oczywiście nadal o wiele ciekawsze niż zwykłe Megane z mułowatym 1.2 TCe czy co tam
@superduck: a tego nie wiem, nie jestem fanboyem BMW. Jeśli tak, to też będę cisnął z tego wynalazku ( ͡° ͜ʖ ͡°) generalnie wszystkie te nowe wydumki są lipne strasznie, mało już jest modeli, które się jakoś trzymają. AMG z R4, no prosze Was ( ͡° ͜ʖ ͡°)