Wpis z mikrobloga

Tak jak wczoraj obiecałem, wrzucam informacje o zyskach z mojej gry Reactor. Pewnie spodziewaliście się konkretnej kwoty i screena ze stanem konta ( ͡° ͜ʖ ͡°) , jednak takich informacji udzielać nie mogę, przygotowałem za to grafikę przedstawiającą informacje o średnim zysku od instalacji w zależności od kraju i platformy oraz procentowy podział zysków z reklam oraz mikrotranzakcji, daje to ogólny wgląd jak gra zarabia :)

Pozdrawiam.

Linki:
https://itunes.apple.com/us/app/reactor-build-power-plants/id1086730643
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rsgapps.reactor

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 168 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
Pobierz
źródło: comment_uqtVSJXpoj6U2wCqzAnYhC0hPQr0l1B7.jpg
  • 74
@Issac: Wynika ona głównie z różnic w stawkach jakie oferują reklamodawcy w zależności od danego kraju, największe stawki za reklamy są w bogatych krajach w których rynek mobilny jest mocno rozwinięty a użytkownicy chętnie rozstają się z pieniędzmi :)

@anddom03: Na razie w 100% poświęcam się Reactorowi, pod koniec roku mam zamiar zacząć prace nad czymś nowym :)