Tak jak wczoraj obiecałem, wrzucam informacje o zyskach z mojej gry Reactor. Pewnie spodziewaliście się konkretnej kwoty i screena ze stanem konta ( ͡°͜ʖ͡°) , jednak takich informacji udzielać nie mogę, przygotowałem za to grafikę przedstawiającą informacje o średnim zysku od instalacji w zależności od kraju i platformy oraz procentowy podział zysków z reklam oraz mikrotranzakcji, daje to ogólny wgląd jak gra zarabia :)
@Blizz4rd: IMHO brakuje kilku informacji, żeby wyciągać takie wnioski. Tak pi razy oko to widać, że zaczyna być fajnie, ale ja bym jeszcze nie rzucał np. dobrego etatu :)
@Issac: Wynika ona głównie z różnic w stawkach jakie oferują reklamodawcy w zależności od danego kraju, największe stawki za reklamy są w bogatych krajach w których rynek mobilny jest mocno rozwinięty a użytkownicy chętnie rozstają się z pieniędzmi :)
@anddom03: Na razie w 100% poświęcam się Reactorowi, pod koniec roku mam zamiar zacząć prace nad czymś nowym :)
@Igoras: Tak, przez chwilę wykorzystywaliśmy reklamę na FB, głównie w UK, ale trzeba pompować w to masę kasy żeby uzyskać jakiś widoczny efekt w rankingach.
Pozdrawiam.
Linki:
https://itunes.apple.com/us/app/reactor-build-power-plants/id1086730643
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rsgapps.reactor
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 168 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev
@anddom03: Na razie w 100% poświęcam się Reactorowi, pod koniec roku mam zamiar zacząć prace nad czymś nowym :)
Masz statystyki typu sredni czas grania?