Wpis z mikrobloga

@pszczolas: W niczym nie jest gorszy, teoretycznie zrobisz wszystko. Kod w C# kompilowany jest do IL i tak uruchamiany jest na androidzie za pomocą MonoVM. Jeżeli chodzi o aplikacje to nie powinieneś zauważyć żadnego spadku wydajności (nie mowie, że żadnego nie ma, ale jest praktycznie niezauważalny dla zwykłego użytkownika, no i oczywiście o ile ta aplikacja to nie jakiś kombajn korporacyjny). Gorzej będzie z grami, ale i z tym Panowie z
@pszczolas: pisanie w xamarinie na Androida to tak jakbyś na desktopie z linuxem instalował wirtualkę z windowsem i uruchamiał w windowsie swój program bo umiesz programować w .NET i nie chce Ci się uczyć Javy. Czy xamarin to sposób na pisanie apek na Androida? Tak. Czy to dobry sposób? Zależy od sytuacji. Czy to programowanie na Androida? Nie.

Skoro umiesz csharp to może Windows Phone?
@pszczolas: Nie, właśnie piszę a robocie apke w Xamarinie i jestem odpowiedzialny za Androbiede. Nie polecam xamarina jak już nie wsiąkłeś. Łatwiej bedzie się nauczyć Javy i pisać normalnie.

Niby c# jest konwertowany do Javy, ale są problemy czasem z transportem większego kody Javy co C#. Jakieś małe copy-paste z stackoverflow działa (czasami trzeba pozmieniać nazwy zmiennych i propercji na konwencje c#)

Xamarin też ma swoje odpały, czasami przestanie coś kompilować,