W końcu zaczynam dodawać powerupy (jeszcze bez nakładanych efektów) - spawnują się w losowych odstępach czasu na planszy, również w losowych miejscach. Aby je zebrać należy przed przeciwnikiem trafić w nie dowolnym czarem. Ikonka powerupów oczywiście do zmiany. Maksymalnie 3 widoczne powerupy na planszy.
Wyświetlam też liczbę HP dla gracza jako liczbę (0-100).
Zacząłem zmieniać ikony żywiołów - może za kilka dni skończę ( ͡°ʖ̯͡°)
Robię moją pierwszą grę - będzie to mobilna gra dla dwóch graczy wcielających się we walczących ze sobą czarodziejów zapraszam do obserwowania tagu #pixelwizards
@Asterling: Tarcza będzie - dwa czary będą ofensywne, a dwa defensywne :-) Przyspieszenie pocisków będzie można uzyskać właśnie przez złapanie powerupa.
@dese: Nie oto mi chodzi. Po prostu zabija to w jakimś stopniu dynamizm gry. Jakby power upy nie zatrzymywały pocisków to większa szansa by była na pozabijanie się próbując je zdobyć. Ale ciężko w sumie teraz powiedzieć jak by było lepiej, zależy od tego jak rozwiniesz grę. Po prostu jeszcze nie jestem co do tego przekonany.
Wyświetlam też liczbę HP dla gracza jako liczbę (0-100).
Zacząłem zmieniać ikony żywiołów - może za kilka dni skończę ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Robię moją pierwszą grę - będzie to mobilna gra dla dwóch graczy wcielających się we walczących ze sobą czarodziejów
zapraszam do obserwowania tagu #pixelwizards
#pixelwizards #gamedev #programowanie #gry #ios #android troche #chwalesie
Przyspieszenie pocisków będzie można uzyskać właśnie przez złapanie powerupa.