Wpis z mikrobloga

Mam problem z jedną grą - Squad (na UE4). Wszystko było ok, ale jakiś czas temu zachciało mi się sprawdzić inny tytuł na TV i dziwiło mnie, że w sklonowanym obrazie w telewizorze mam mniejszą płynność niż na laptopie. Przełączyłem na wyświetlanie tylko w TV - wydajność polepszyła się. Wtedy odłączyłem kabel hdmi zapominając o wyłączeniu wyświetlania tylko na TV. Obraz powrócił na laptopie i w zasadzie od tego momentu wszystko się skopało. Nie mogę ustawić rozdzielczości czy trybu wyświetlania w grze Squad, do tego doszedł spory spadek wydajności. Problem jest tylko w tym tytule. Oczywiście szukałem odpowiedzi na forum gry jednak bezskutecznie.
Mój lapek to:
msi Ge62 2qc
i7-5700hq
8gm RAM
gtx960m 2gb

Robiłem reinstall gry, sterowników obu kart graficznych, potem Windowsa od podstaw, dzisiaj nawet zaktualizowałem BIOS'a i resetowałem EC. Nic to nie dało. W innych tytułach nie mam tego problemu. Czy możliwe, że w jakiś sposób uszkodziłem sprzęt podłączając laptopa do TV? Czy ktoś miał podobny problem w innych grach na Unreal Engine 4?
#gry #pytanie #unrealengine #windows #informatyka
  • 9
@maniano887: Odpalam zawsze na dedykowanej. Gdybym odpalił ją na zintegrowanej to miałbym max 10 fps. A mam trochę więcej w rzeczywistości. Choć to i tak o wiele mniej niż przed powstaniem problemu.
To wygląda tak, jakby gra nie wiedziała na jakim monitorze odpalam. Najdziwniejsze jest to, że po tylu próbach nadal nie ustępuje, a wcześniej nie miałem tego problemu.