Wpis z mikrobloga

Mireczki moi rodzice są niereformowalni. Mają do mnie żal, że rzuciłem studia i zaczynam w przyszłym tygodniu prace w zawodzie jaki chciałem robić. Jestem samoukiem, uczę się w domu. Chodzi o branże #cnc cały czas słysze, że nic nie osiagne, że bede robolem a jak im mówię, że doświadczenie jest niekiedy ważniejsze od papierka inżyniera to się śmieją i mówią, że ludzie po studiach bez doświadczenia znajdą lepszą pracę. Może kiedyś jak na prawde będzie mi potrzebny ten papier to pójdę na zaoczne ale na razie o tym nie myśle. Co o tym sądzicie? #pracbaza #studbaza #zalesie
  • 21
  • Odpowiedz
@konpiel_otworu: różne mogą być powody takiego ich zachowania, może troska o lekkich lub większych znamionach patologicznych, lub jeszcze coś innego. Ty bez względu na nich inwestuj w siebie, aby potem nie było żalu, że czyniłeś wbrew sobie.
  • Odpowiedz
@konpiel_otworu: > ludzie po studiach bez doświadczenia znajdą lepszą pracę

xD ta #!$%@? jasne, najwieksza bzdura powtarzana przez kazdych starych od zarania 20 wieku, studia gwarantowaly sukces kiedy byly dla 5% a nie 50% populacji, praktycznie kazdy z moich znajomych co niedawno skonczylo studia żaluje, jedynie IT i Ci co zajeli sie czyms co ich naprawde interesuje cos zarabiaja, reszta jakies gowno pracki za smieszna kase albo tak jak ja, nie
  • Odpowiedz
@sinist3rr: Też jestem zdania, że studia są dla osób, które wiedzą co chcą od życia i mają pewność, że te studia pomogą sie im rozwinąć. Patrząc po moich znajomych, którzy siedzą na studiach uwalają kolejny rok, rodzice im pieniądze wysyłają nigdy nie pracowali siedzą cały dzień w domu albo pójdą na uczelnie to widzę, że to nie ma sensu. Tylko niektórzy zobaczą to później a inni się obudzą wcześniej.
  • Odpowiedz