Wpis z mikrobloga

Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni?
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?

No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
  • 129
@Dzyszla: można próbować na chama :D

Zapytaj ile ma lat, jak odpowie (w co wątpię) że ma np 40 to powiedz, żeby zadzwoniła jakaś młodsza, najlepiej taka w okolicach 20stki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

edit:

ewentualnie na każde jej pytanie pytaj a co pani o tym sądzi, jak powie że to od Ciebie zależy, to powiedz że jesteś człowiekiem, który nie ma własnego zdania ( ͡°
@Herman1992: Zespół mBanku na wykopie odpisuje tylko "przykro nam skontkatuj się z infolinią to wyjaśnimi" a na infolinii dalej beton. Ja tam na sam mBank nie narzekam, konto mam "od zawsze" ale to głównie dlatego że sam większość rzeczy załatwiam na portalu. Jak raz na kilka miesięcy mam tam zadzwonić coś wyjaśnić to mnie tez strzela coś.

Największy przypał jaki miałem to jak kiedyś mieli mni epo 20 minutach przetransferować do
@Dzyszla,
tylko za pośrednictwem infolinii lub eksperta online w kanale wideo lub audio możesz wycofać zgodę na telefony do Ciebie. Kiedy to u nas zgłaszałeś?Rozumiemy Twoje rozczarowanie i przepraszamy za to, że taki telefon do Ciebie wykonaliśmy.
Pozdrawiamy,

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Jeżeli ktoś od was #mbank dzwoni to już jest rozmowa głosowa i sprzeciw powinien być przekazany do odpowiedniego działu. Jeżeli macie podwykonawcę na telefony do klientów, to ani oni, ani wy nie możecie twierdzić, że "wycofanie zgody było kilka miesięcy temu". Kogo to interesuje? Nie wyraził ponownie zgody na oferty tele.

@Dzyszla: GIODO i będą mieli po majtach. Szkoda tylko, że nie nagrywasz rozmów. Jeżeli masz andka, to polecam
@Dzyszla: Jeszcze się odezwą. Ja zlikwidowałem konto i co trochę dzwonili/pisali z jakimiś ofertami. Jak próbowałem wyjaśniać sprawę to kilka razy musiałem pisać wszystko od nowa, bo jak odpowiadałem to już ktoś inny był po drugiej stronie i nie znał problemu - załamka. Na szczęście jak w końcu napisałem, że to nękanie to odpuścili.

@slava: Wszelakie firmy mają mój numer wylosowany z systemu. Skąd ten system ma numer to już
@mgr_rybak: Też to czasem słyszę :) Dlatego właśnie zainstalowałem sobie ACR ;)
Jedna jak mi powiedziała, że mój numer został wylosowany, to poprosiłem aby wykasowali mój nr z bębna maszyny losującej (z bazy danych), "pani" konsultantka się zaśmiała i tak zciszonym głosem, pod nosem powiedziała "ta, z bazy... :) "
Całe szczęście powiedziała skąd dzwoniła, to oddzwoniłem do nich i już z normalną osobą wyjaśniłem co i jak :)
@ZespolmBanku: Za każdym razem, gdy dzwoniono do mnie z ofertą handlową przez ostatnie kilka miesięcy. Skoro macie datę, kiedy dana odmowa była składana, to możecie sprawdzić. Mój rejestr w telefonie niestety nie ma takiej pojemności, a o bilingi nie mam ochoty występować.
@slava: Nie używam smartfona jako prywatnego telefonu, niestety.
@Dzyszla,
rozumiemy.
By sprawdzić czy zgoda została wycofana prosimy Cię o kontakt z nami za pośrednictwem eksperta online w kanale wideo lub audio pod linkiem: www.mbank.pl/indywidualny/uslugi/uslugi/ekspert-online/ Pozdrawiamy,

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@Dzyszla moja rozmowa sprzed kilku tygodni
-dzień dobry, zespół mBanku może pani wziąć udział w promocji, trzeba tylko używać karty, potrzebny jest comiesięczny wpływ na konto 1000 zł z innego konta, oraz (10 minut opowiadania)
-czyli gdy wpłacę 1000 zł we wpłatomacie to nie będzie brane pod uwagę?
-promocja polega na tym, że używa pani karty, wpływ na konto (...) i znowu 10 minut dokładnie tego samego monologu
@ZespolmBanku: Powiedzcie tylko, po co mam sprawdzać, skoro przez telefon dostałem informację: "tak, mam w systemie że kilka m-cy temu wycofał pan zgodę (...)" ? Jaki sens i logika w tym? I żeby to pierwszy taki telefon był. Na co mi wycofywanie zgód, jeśli system nakazuje konsultantom dzwonienie do mnie, bo może zmieniłem zdanie?
@Limonene: Tak to jest, jak biedni konsultanci dzwonią i nie wiedzą nawet, co sprzedają. Z innego banku miałem akcje, że pani mi przedstawiła super produkt i bym się skusił, ale dla formalności odczytała kilka regułek iii... zonk, zupełnie inaczej zdefiniowane. Zapytałem, jak to mam rozumieć, że przedstawiała mi coś innego. Poszła z kimś pogadać, wróciła po 3 minutach i powiedziała, że mam rację. Na to ja, że w takim razie nie