Wpis z mikrobloga

Ja pitolę, @ZespolmBanku #mbank jesteście wy poważni?
- Dzwonię, bo chciałam przedstawić ofertę...
- Ale ja już trzykrotnie zaznaczałem, że nie wyrażam zgody na przekazywanie ofert drogą telefoniczną
- Tak... No wyraził pan sprzeciw, ale to było kilka miesięcy temu, więc chciałam przedstawić ofertę
- Ale ja nie wyrażam zgody
- To odczytam panu oświadczenie...
- Ale czemu pani chce coś odczytywać, skoro ja już raz nie wyraziłem zgody?

No do jasnej -ciasnej - po uj wyrażam sprzeciw, jeśli macie to w d... ? Mam sprawę sądową założyć, żebyście się nauczyli respektować moje postanowienia?
  • 129
No nie wiem, jak tam u Was. Konto mam w mBanku od samego początku jego istnienia w Polsce. Parę lat temu (z pięc chyba), po kilku telefonach z ofertami, zadzwoniłam do nich i zażądałam usunięcia mnie z ich list ofertowania. I do tej pory mam spokój. Nie dzwonią.
@Dzyszla: Do mnie zaczęli dzwonić z dani na dzień (mam normalnie blok na zastrzeżone). Po paru telefonach tylko mnie to irytowało, ale nagle zaczęli dzwonić kilka razy dziennie - wnerwiłam się i zadzwoniłam na mLinię. Przysięgam, że konsultantka mnie dosłownie błagała, o choćby jedną zgodę, żeby została. Kiedy w końcu zmusiłam (pomogła formułka - informuję, że ja również nagrywam rozmowę) do odczytania listy, okazało się, że zgód jest kilkanaście, osobno każda
@Harry_Angel, zdecydowanie zaprzeczamy, że wycofanie zgody działa tylko czasowo. Ponowny kontakt mógł być spowodowany tym, że od Twojego wycofania zgody minął jakiś czas i chcieliśmy się dowiedzieć, czy nie zmieniłeś zdania. Natomiast nie jest tak, że Twój brak zgody wygasł. Przepraszamy, jeżeli uzyskałeś inne informacje od pracownika.

Pozdrawiamy

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: > Ponowny kontakt mógł być spowodowany tym, że od Twojego wycofania zgody minął jakiś czas i chcieliśmy się dowiedzieć, czy nie zmieniłeś zdania.

Serio? Poważnie? Przestawiając mi następną ofertę z dupy którą nie jestem zainteresowany bo - WYCOFAŁEM ZGODĘ!
Czy wy macie rozum i godność człowieka?
@Dzyszla: Pewnie jutro pożałuję tego co tutaj napiszę.

Bo zadzwonią, a mam spokój od jakiegoś czasu.


@WuDwaKa: No i w końcu zadzwonili z ofertą, której nie chciałem grzecznie wysłuchać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ZespolmBanku: Możecie w końcu zmienić tą durną procedurę weryfikacji czy dodzwonili się od właściwego klienta? Ja jak słyszę moje imię i nazwisko to pytam czy od was dzwonią i nagle cisza z
@WuDwaKa: Jednym z elementów weryfikacji tożsamości jest pytanie o Twoje imie i nazwisko, dlatego konsultant zawsze pyta o te dane.
Pozdrawiam,
Zespół mBanku
Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Nie no spoko tylko niech pierwszą rzeczą od was będzie, że dzwoni ten i ten bank i czy mamy przyjemność z tą a tą osobą rozmawiać a nie, że dopiero jak ja potwierdzę to dowiaduję się, że to od was dzwonią.
@WuDwaKa, ze względów bezpieczeństwa musimy najpierw potwierdzić dane osoby, z którą rozmawiamy.

Pozdrawiamy

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.
@ZespolmBanku: Przecież bez telekodu i tak osoba, która będzie ewentualnie udawała tą osobę nic nie zrobi a nawet jeśli by znała telekod to byście musieli posiadać próbkę głosu klienta prawdziwego aby móc mieć pewności, że to ta osoba o którą wam chodzi.
@WuDwaKa, jeżeli wykonujemy kontakt do Ciebie, nie identyfikujesz się telekodem.

Pozdrawiamy

Zespół mBanku

Zapraszamy do dyskusji lub kontaktu bezpośredniego. Chętnie odpowiemy na pytania dotyczące naszej oferty.