Wpis z mikrobloga

@Piesa: nie ukrywajmy, csgo to gra zależna głównie od dobrego łącza, miałem okazję przekonać się o tym grając na 4 różnych łączach i za każdym razem naboje wchodziły z różną "łatwością"
  • Odpowiedz
  • 0
@karski: No csgo bazuje na cpu i łączu internetowym, i skillu nikt tego nie ukrywa lel.
To chyba normalne, że są pewnie ograniczenia wynikające np z opóźnienia pomiędzy kontaktem "klient-serwer".
Nigdy odwzorowanie nie będzie identyczne, dlatego nie da się wszystkich błędów uniknąć.
  • Odpowiedz
  • 0
@callmemiro:
@instinCtoriginal:
Są gry w których strzelanie powoduje uniesienie się celownika, i są takie, w których celownik jest nieruchomy.
Te pierwszego rodzaju są prostsze, bo wiadomo jak korygować położenie celownika.
Csgo należy do tej drugiej, trudniejszej grupy, gdzie celownik jedynie określa środek ekranu na który się patrzy, a nie pokazuje dokładnie miejsce lotu kul przy strzelaniu full auto
  • Odpowiedz
@instinCtoriginal: nie miałem na celu być uszczypliwym w kierunku do ciebie, po prostu nie raz miałem sytuację, gdzie powoli nacelowałem przeciwnikowi celownik na głowę, oddałem strzal z deagla i nic, więc pytanie, jak można kogoś BARDZIEJ trafić?
  • Odpowiedz
Są gry w których strzelanie powoduje uniesienie się celownika, i są takie, w których celownik jest nieruchomy.

Te pierwszego rodzaju są prostsze, bo wiadomo jak korygować położenie celownika.

Csgo należy do tej drugiej, trudniejszej grupy, gdzie celownik jedynie określa środek ekranu na który się patrzy, a nie pokazuje dokładnie miejsce lotu kul przy strzelaniu full auto


@Piesa: zaraz zaraz, czyli ze jak strzaly ci sie #!$%@? wokół celownika i za kazdym
  • Odpowiedz
  • 0
@callmemiro: dobra, są gry bez odrzutu, ale one są debilne.
Twierdzę, że gry w których celownik pokazuje recoil i miejsce lotu każdej kuli są łatwiejsze niż gry z celownikiem stabilnym, gdzie recoil trzeba pamiętać.
Gdy kule zawsze lecą w te same miejsce musisz ten wzorzec mieć w głowie i korygować na bieżąco. Gdy celownik pokazuje gdzie lecą kule wystarczy muszą wciąz trzymać go jak najbliżej środka ekranu i tyle. Imo to
  • Odpowiedz
@Piesa: ale co ty chcesz korygowac skoro kula zawsze leci w to samo miejsce?
Albo zaprzeczas sam sobie albo nie rozumiem o co ci chodzi.
Poszesz ze wedlug ciebie prostsze sa gry gdzie celownik pokazuje gdzie leca kule - tak jest na przyklad w quake - czyli jest to prostsze.
A gdzies wyzej napisales ze prostsze jest jak sie kule #!$%@? dookola jak w CS
  • Odpowiedz
  • 0
@callmemiro: Cały czas pisałem że prostsze są gry, w których celownik pokazuje miejsce gdzie w danej chwili leci kula, jeśli zarzucasz mi coś innego to proszę o cytat.
Csgo wymaga więcej wprawy. Gry z celownikiem latajacym tam gdzie kule są imo prostsze, bo wystarczy celownik trzymać jak najbliżej środka ekranu i tyle

@instinCtoriginal: No to jest chyba jeden element losowosci w grze, dość nieznaczacy. Co więcej, mający logiczny cel. Ale
  • Odpowiedz
@Piesa:
jaki to logiczny cel?

nie wiem co robia inni ludzie ale mi sie to nie podoba, jak wielkie by te losowosci nie byly to mi sie nie podoba idea losowosci w skillowej grze. mam gdzies co robia inni ludzie i jakie maja kompleksy
  • Odpowiedz