Wpis z mikrobloga

@Kacpoo: ja czyszczę odme plus przepustnice. Rozebrany przód bo chciałem bez ściągania kolektora się dostać do odmy. Ale demontaż IC chłodnicy wody i sprężarki klimy mnie zniechęcił. Ściągałem tez nadkole bo syrenka alarmu demontowalem.
@Kacpoo: Wentylator wyciągnąłem, widzisz pierwszy raz to robiłem i pół auta rozebrałam. Teraz będę wiedział co i jak. Czy zapchana odma może być powodem ze w kolektorze mam brudno od oleju jak i w przewodzie do IC? I turbina zasyfiona jest olejem?
@Kacpoo: jest kawał świni to fakt. Nie ma na nic miejsca w aucie. Olej mam w kolektorze, w przepustnicy i rurze od przepustnicy do IC. Na IC przy wężu widzę na łączeniu olej bo pewnie opaska już się #!$%@?. Jak ta turbinę teraz sprawdzić? Mam ściągnięty kolektor przepustnice odme i wiatrak wiec teoretycznie miejsce jest
@Shmit: turbine masz z tyłu, musiałbyś zdjąć rurę od filtra powietrza do turbiny i złapać za wirnik, czy jest luz góra/dół. Przod tył zawsze bedzie bo wirnik jest na panewce, a one maja to do siebie ze mają luz osiowy.
@Shmit: a ile tego oleju masz? Jak jest tylko osad, zapocenie to sie nie przejmuj. Jak musisz dolewać oleju do silnika i po zdjeciu rur troche sie wylalo to dopiero wtedy sie martw.
@Kacpoo: generalnie w przepustnicy nalot tak jak w kolektorze. Sam kolektor od strony silnika na zewnątrz brudny. Rura od przepustnicy zapocona i zaschnięty olej na zewnątrz rury plus to samo od strony IC. Nic się nie leje. Przewody w odmie miałem pozatykane. W samej odmie masa zaschniętego oleju. 5 litrów benzyny w wiadrze zrobiło się czarne po moczeniu odmy.
@Shmit: nie, to jest od turbiny do intercoolera. Chodzi o tą po prawej od niej, na dole w poziomie. Idzie od filtra powietrza, nad skrzynią do turbiny
@Kacpoo: jutro zobaczę bo tych rur i wszystkiego jest tyle ze aż się boje ze nie poskladam xD gdzie szukać przyczyny utraty "kilku" koni? Dziurawa rura od łapacza powietrza może być powodem?