Wpis z mikrobloga

Moje ostatnie prace do Assoluto Racing (iOS/Android). Screeny z Blenderowego viewportu (GLSL).
Toyota GT86 (odświeżona):
https://www.artstation.com/artwork/X2eX0
Honda NSX:
https://www.artstation.com/artwork/Kd60x
Honda Integra Type R:
https://www.artstation.com/artwork/rKENG
Lotus 3-Eleven:
https://www.artstation.com/artwork/DokR9
Lotus Elise 250 Cup:
https://www.artstation.com/artwork/Qwm2E
Lotus Exige 350 Sport:
https://www.artstation.com/artwork/GLOyd

W przygotowaniu już kolejne.
#blender #januszeblendera #gameart #gamedev #3d
veti - Moje ostatnie prace do Assoluto Racing (iOS/Android). Screeny z Blenderowego v...

źródło: comment_WrdH3gg3TNa280GJj3Rq1hgOniTDTmdS.jpg

Pobierz
  • 9
@veti: Pracujesz w zespole na stałe? To jest w ogóle polski developer?
Trzymam kciuki za sukces, bo to chyba jedyna gra, która ma szansę w końcu zdetronizować Real Racing 3.
via Android
  • 1
@Tarec W zasadzie to tak - od około miesiąca jestem już stałym członkiem zespołu. Developer nie jest polski - w zasadzie to Francuz który mieszka w Tokyo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do Real Racing to nam jednak jeszcze bardzo daleko - nie ten budżet. Ale próbujemy.
W marcu będzie nowy update (mam nadzieje) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Naxster: W zależności od auta to polycount między 22k-25k trójkątów (z wszystkim, czyli koła, wnętrze itd.
Te rendery to czyste lowpoly - żadnego subdivide, żadnych normalek.
@wysuszony: Tak mamy.