Aktywne Wpisy
Maczuga_Herkulesa18 +235
Witam Mirki, mija tydzień odkąd załadowałem sie w #kryptowaluty za 22 tysiące złotych (kupiłem 1.5 ethereum po kursie 3672$)
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
Widząc, że rynek mocno hamuje sprzedałem 1.5 eth po cenie 3741$ zarabiając na czysto po prowizjach ok. 93$ (370 zł) i spodziewałem sie korekty która nadeszła. Na korekcie zakupiłem 1 eth po średniej cenie 3260$, ale tej pozycji jeszcze nie zamykam bo czekam na cene eth 3700$. Aktualnie ta pozycja jest na +
WielkiNos +300
Festiwal komentarzy psiarzy pod postem o zagryzionym przez pitbulla facecie.
Żałowanie psa, którego zastrzelono; żarty z wklejaniem swoich zdjęć z psem; oskarżanie zmarłego, że musiał sprowokować psa. To według psiarzy przecież niemożliwe żeby pies ugryzł bo jest po prostu psem.
#psiarze #dogpill #pieklomezczyzn #bekazpodludzi #chorobypsychiczne
Żałowanie psa, którego zastrzelono; żarty z wklejaniem swoich zdjęć z psem; oskarżanie zmarłego, że musiał sprowokować psa. To według psiarzy przecież niemożliwe żeby pies ugryzł bo jest po prostu psem.
#psiarze #dogpill #pieklomezczyzn #bekazpodludzi #chorobypsychiczne
Gra została pobrana przez ~200 użytkowników, jeśli zaś chodzi o statystyki takie jak wersja Androida, kraj użytkownika, to dane te prezentują się następująco:
Wykresy i Dane
Jeśli zaś jesteście ciekawi, jak wygląda ilość pobrań w Amazon Store a jak w Google Play:
Gra została Pobrana 31x w sklepie Amazon Store (obecnie jest pobierana 2-3x na dzień), jeśli zaś chodzi o Google Play to gra została pobrana 178x (obecnie 4-7x na dzień). Rekordem gry było 30 pobrań w ciągu jednego dnia.
Oczywiście w tym podsumowaniu nie mogło zabraknąć zysków, a więc prezentują się one następująco:
Unity Ads: 17,25$
Kongregate: 1,43$ (1555 zagrań).
Chartboost: 0,27$
Osobiście nie przepadam za grami, które z każdej strony wyskakują z banerami, reklamami oraz mikro płatnościami. Niski wynik Chartboost jest spowodowany tym, że bardzo rzadko są wyświetlane reklamy pełno ekranowe (przez całą kampanię mamy 0 reklam). Na pewno sprawdzają się reklamy video, nagradzające graczy, uważam, iż są one najmniej inwazyjną formą reklam.
Czyli w sumie gra wygenerowała 18,95$, lecz aby wypłacić pieniądze, trzeba posiadać ich określoną ilość (np: 100$ na Unity Ads), czyli gra zarobiła 0$ (właściwie to wygenerowała stratę, gdyż grafika kosztowała itd.).
Czy dzisiaj jeszcze raz bym stworzył „Bomb Rain”? Tak, pomimo tego, iż gra posiada żałosną liczbę pobrań, nic nie zarobiła. Podczas produkcji „Bomb Raina” nauczyłem się wiele o kodowaniu prostych gierek, platformie Android oraz miałem możliwość rozwiązania wielu problemów, dopiero się uczę programowania, tak więc nie liczę na jakieś finansowe zyski, na to przyjdzie czas, świetnie się bawiłem podczas programowania tej małej gierki, wiele problemów z perspektywy czasu wydaję się błahym problemami.
Jeszcze z takich ciekawostek, to z top 10 urządzeń, na których jest używana moja „gra”, aż połowę z nich stanowią Samsungi, a za nimi są telefony firmy Huawei, w top 10 urządzeń znalazł się też Miao Redmi Note 3.
Jak na ten moment skupiam się na promowaniu „Bomb Raina” (muszę przyznać, iż nauczyłem się wiele w kwestii marketingu przez ten czas), w planach mam też stworzenie następnej gierki, tym razem na 70% będzie to Idle Clicker. Ale jak na ten moment planuję nad aktualizacjami do "Bomb Raina" + zajmuje się marketingiem.
Jeśli macie jakieś pytania, to zadawajcie je śmiało. Proszę o traktowanie tego wpisu jako ciekawostki.
Zapraszam do Obserwacji tagu #donislawdev (będę pod nim umieszczał informację o następnych grach + inne rzeczy).
Google Play:
Amazon Store
Twitter
Facebook
#donislawdev #bombrain #gamedev #android #programowanie
Takie coolstory - w jednym z naszych tytulow chcielismy zrobic eksperyment. Mianowicie - przestalismy byc #!$%@? dla graczy - chcielismy zrobic fajna gre, zeby przyjemnie sie gralo i nic nie #!$%@? gracza. Bez nachalnej monetyzacji reklamami czy inapami. Gra wygladala calkiem mega na odpowiednich urzadzeniach, oceny w sklepie wysokie, duzo pobran itd... zarobila mniej niz 50%
Dobry Wieczór, mógłbym prosić o szczegóły na PW? Co do Pańskich wniosków, to niestety muszę się zgodzić. Są gry z ogromną ilością reklam (włącznie z automatycznie odtwarzanym video) + tonami IAP i zdobywają one masę graczy, gracze wciąż w nie grają. Szczerze to chyba użytkownicy platform mobilnych przywykli do tony IAP + masy reklam. Z drugiej strony "w życiu nie ma nic za darmo", gracze wolą grać w gry z
1. Unity C#
2. Powtórzenie gry, golda, surowce, łatwiejszą kampanię.
3. Brak kasy na IOS
4. Gotowe paczki, grafiki z różnych stron.
5. Nigdy nie liczyłem wydanej forsy.
6. Banery wydawały mi się słabe w porównaniu z Chartboost i reklamami video.
7. Zerowy, jest to moja pierwsza gra, mam 18 lat, gra była robiona po godzinach. Nie siedzę w branży.
Komentarz usunięty przez moderatora
( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KierownikW10
Czy jest fajna? Nie mnie to oceniać, wiele rzeczy mogłem zrobić lepiej. Nie chciałbym spamować na mirko i pisać postów, które nic nie wnoszą do społeczności, na pewno od czasu do czasu będę
Umieszczał info na temat produkcji nowych gierek, udostępniał statystyki pobrań, itd.
Z gierki jestem dumny, nic nie uczy lepiej, niż praktyka.
Witam, mam też konto na Reddicie, jeśli zaś chodzi o udostępnianie informacji w ramach promocji, to warto tutaj zwrócić uwagę na bardzo ważny fakt:
- Jeśli chodzi o Reddita, to takie tagi jak gamedev/Android Apps/AndroidDev są głównie zdominowane przez developerów, którzy nie są zainteresowani naszą grą/aplikacją (lepsza sytuacja jest w Android Gaming, ale tam też jest dużo developerów).
- Jeśli zaś chodzi o Wykop, to pod tagami gamedev siedzą głównie
Tak to moje konto, zdaję sobie sprawę że trochę dużo tego wypuściłem - po prostu próbuję nowych rzeczy i głównie interesuję się aplikacjami bo gry zajmują o wiele więcej czasu i rynek zdaje się już straszny nasycony.
Z drugiej strony gdy już gra zostanie zauważona to zarabia się o wiele więcej bo gracze są skłoni dużo
Bardzo dziękuje za pozytywne słowa, jeśli chodzi o balans gry, to do wyliczeń będę korzystał z Excel + na pewno zrobię testy beta (może nawet znajdą się chętni( ͡° ͜ʖ ͡°) ). Jeśli zaś chodzi o "widoczny rozwój gry", to mam świadomość, że jak by gracze chcieli popatrzyć na rosnące liczby, to by się pobawili kalkulatorem( ͡° ͜ʖ ͡°). Postaram się zrobić