Wpis z mikrobloga

#gamedev #gry #betatesty

Mój debiut na mirko :P

Od ponad roku tworzę "przed", "w trakcie" i "po" godzinach gierkę mobilną. Jestem już na samiutkim finiszu i potrzebuję Waszej pomocy. Jeżeli lubicie gierki typu idle / clicker / time managment zachęcam do ściągnięcia wersji BETA i podzielenia się opinią o grze i ewentualnych bugach.

Wersja BETA dla Androida: https://play.google.com/apps/testing/air.com.funga.TapTapWest
Pobierz loklok - #gamedev #gry #betatesty

Mój debiut na mirko :P

Od ponad roku tworzę "...
źródło: comment_RNakIxkx9AUnUbvc9Y6vOPkqjrMUWJEa.jpg
  • 15
@loklok: Chyba te przeskoki są przesadzone. Tzn, gierka fajnie wciąga na początku, ale dość szybko dobijasz do drugiego poziomu kopalni kamienia, a tam potrzeba po parędziesiąt k surowców i nie pozostaje nic innego tylko wyłączyć grę i pewnie nigdy do niej nie wrócić.
No trochę tak jest, że gra jest mocno poszatkowana na sesje krótkie później, ale wtedy z pomocą przychodzą notyfikacje. Na typm etapie to raczej nic do zmiany czy zbalansowania bo taka specyfika ale dzięki za komentarz. Kolejną grą celuje w coś z dużą dynamiką i sesjami w dowolnym czasie na długie godziny. Tu akrat taki time managment rozbity
Dzięki za info. Rzeczywiście po wyjściu ze sleepa gra potrafi stracić połączenie z serwerem i nie komunikować connection losta. Dodam fixa przy nastepnym updejcie