Aktywne Wpisy
meltdown +265
czerwonykomuch +94
Ilekroć pojawi się jakiś post mówiący o udziale polskich żołnierzy w specjalnej operacji NATO na Ukrainie, od razu wypełzają wolnomyśliciele ze swoimi wypocinami: „A MOŻE TY PÓJDZIESZ?!”, „DLACZEGO MAMY NARAŻAĆ ŻYCIE NASZYCH ŻOŁNIERZY?!”, „DLACZEGO MAMY WALCZYĆ ZA UKRAINĘ?!”
Otóż, co może być niesamowitym odkryciem dla wielu, zadaniem żołnierza nie jest siedzenie w koszarach, kręcenie wora i strzelanie raz na rok. Zadaniem żołnierza jest obrona bezpieczeństwa i interesu naszego kraju.
Żołnierz ma płacone
Otóż, co może być niesamowitym odkryciem dla wielu, zadaniem żołnierza nie jest siedzenie w koszarach, kręcenie wora i strzelanie raz na rok. Zadaniem żołnierza jest obrona bezpieczeństwa i interesu naszego kraju.
Żołnierz ma płacone
Mój tag: #leinnanblends
Z racji, że projekt na studia musiałem zrobić w Javie to w końcu przysiadłem do tego języka. Pomijając obecność na dwóch(sic!) zajęciach nie miałem specjalnej styczności z tym językiem. Dodatkowo postanowiłem, że ma być to aplikacja graficzna. W dużym skrócie w poniedziałek po południu w Subway'u wpadłem na to żeby zrobić sapera, opracowałem mniej więcej co taki projekt powinien zawierać, nawet jakiś baaardzo wstępny kod napisałem, a dzisiaj od 17 do 3:30 #!$%@?łem kod. Biorąc pod uwagę fakt, że jednocześnie w ten sposób poznawałem język i bibliotekę(libgdx) to nie jest to chyba zły wynik? :D
Standardowo link do repo: https://github.com/Leinnan/libgdx-saper/
Opisu nie ma, wolałem dzisiaj skupić się na kodzie, swoją drogą niektórzy mogą uznać, że aż trochę za bardzo się na nim skupiłem bo nie poświęciłem nawet chwili aby skonfigurować git-lfs żeby się nie odciągać od kodu. Znalazłem jednak chwilę żeby poprawić grafikę. Tu widać jak to wyglądało jeszcze o wpół do pierwszej: https://vid.me/oQ0G
Jestem z siebie umiarkowanie zadowolony ( ͡° ͜ʖ ͡°) Mogę iść spać
#gamedev #java #libgdx #programowanie
mogłeś zrobić po prostu if(fields[i][j].isContainingBomb())
albo zamiast
for(int j = 0;j<fields[i].length;j++){
if(fields[i][j].isContainingBomb() == true)
if(fields[i][j].isClicked() == true)
return true;
}
for(int j = 0;j<fields[i].length;j++){
return fields[i][j].isContainingBong() and fields[i][j].isClicked())
}
No wiem, że na szybko, wiem.
No ale lepiej containsBomb niż isContainingBomb. ( ͡° ͜ʖ ͡°)