Wpis z mikrobloga

Nowy update z milionem poprawek i dwoma nowymi systemami dla #vaultomb dostępny jest już do pobrania. Nowe systemy to:

- Questy - http://imgur.com/a/BDOF5 - dodatkowy sposób na zarobienie dużej ilości XP i waluty. Przewidzianych jest kilka rodzajów w dwóch wariantach: łatwy (~3 dniowy) i trudny (~6 dniowy). W przyszłości chcę dodać jeszcze dwa bardziej złożone rodzaje questów.
- Zarządzanie rolami w gildii - osoba która założyła gildię może mianować innych członków jako liderów, dzięki czemu mogą oni zapraszać nowe osoby, atakować inne gildie, czy sami podnosić poziom budynków! To tak na wypadek jakby prezes gildii poszedł na urlop

Z tym milionem poprawek trochę przesadziłem, ale po założeniu nowego konta na dziewczynę i pograniu przez kilka dni wyłapałem mnóstwo drobnostek występujących na niższych poziomach. Od teraz powinno być gładko.

Dzisiaj startuję ze sporą funkcjonalnością - WARSZTAT http://imgur.com/a/9l5ZT - który pozwoli graczom zmielić niepotrzebne rzadkie przedmioty na coś w rodzaju klejnotów (do ustalenia) i osadzić je w podstawowym ekwipunku. Oczywiście żeby osadzić klejnot najpierw trzeba wydłubać slot w przedmiocie, co będzie się wiązało z małym wydatkiem+ryzykiem że przedmiot przepadnie na wieki wieków w trakcie modernizacji. Dużo pracy, dużo do przemyślenia - ale trzeba to trochę bujnąć do przodu.

Ciutka statystyk, chociaż w sumie wygląda to niemal identycznie jak wszystkie poprzednie produkcje. Mierny start, dużo odinstalowań.

- Dzienna liczba pobrań oscyluje w graniach 3-5 (,)
- Stosunek wszystkich instalacji do aktywnych instalacji - http://imgur.com/a/iYymN
- Aktywne instalacje per kraj - http://imgur.com/a/BzCat (Polska > USA > NIC NIC NIC NIC NIC)
- Zarobki xD - http://imgur.com/a/WU1kX - zbliża się moment krytyczny w którym zwrócą się wydatki na prąd

Statystyki wyglądają okropnie, graczy brak, nic się nie dzieje. W rzeczywistości jest ciut inaczej - aktywnych graczy z tygodnia na tydzień przybywa, w samej grze wykonywanych jest coraz więcej akcji (eksploracje, walki miedzy graczami, praca, zbieranie nagród). Plan na najbliższe tygodnie jest taki, aby dokończyć funkcjonalność warsztatu i rozpocząć reklamowanie gry w sieci. Niczego mi teraz bardziej nie potrzeba niż większej liczby aktywnych graczy (i nowych gildii do rywalizacji). Generalnie gdyby była to moja pierwsza produkcja na mobilki to bym to wyrzucił w cholerę, zamknął cały projekt i schował się ze wstydu pod stołem, że projekt nie wypalił jak to sobie wymarzyłem w momencie wrzucania wersji 1.0.0. Wiem jednak, że to moment przejściowy i wszystko się jeszcze bujnie (nie wiem w jakiej skali ale na pewno tak będzie [musi {proszę}]).

Do usłyszenia #gamedev #iosdev #androiddev #angular #ionic
kamil-rykowski - Nowy update z milionem poprawek i dwoma nowymi systemami dla #vaulto...

źródło: comment_FD4Qtda71GpQIHCP5vmqSicWALbceCac.jpg

Pobierz
  • 3
@Zjarany: Prawda. Identycznie wyglądała sprawa poprzednich apek, ale wystarczy trochę się poreklamować i jakoś leci dalej :) Zobaczymy co z tego będzie za jakieś pół roku.

@nikiszafa: Tak admoby. Nie korzystam jednak z banerów, a jedynie dobrowolne reward video które dają trochę wirtualnej waluty premium. Nie chcę osadzać banera w grze, jak będzie odpowiednia liczba graczy zastanowię się jak można jeszcze wykorzystać ten rodzaj reklamy w innym celu niż waluta