Mireczki, skąd wziąć darmową muzykę do gry (konkretnie chodzi o loop do main menu)? - dobrze, żeby licencja pozwała na komercyjne (może wpadnie kilka centów ( ͡€ ͜ʖ͡€) ) wykorzystanie.
BTW, tworzę drugą grę mobilną - R.U.D - i mam już menu główne i prototyp! (dla mojej poprzedniej gry - Pixel Wizards - używałem taga #pixelwizards dla RUD'a zapraszam pod #rud )
@dese Na jamendo możesz wyczaić jakąś muzykę na licencji creative commons. Co prawda nie pozwala to na komercyjne wykorzystanie, ale można tam też licencję kupić.
@dese: Panie, to się bogacisz "na #pixelwizards zarobiłem w prawie 8 miesięcy... 16zł ;)" :-}
Jeśli chodzi o strony z dźwiękiem to: freesound ^ Dużo dźwięku na licencji cc0 OpenGameArt ^Troszkę dźwięków tam jest Kenny ^ Z tego co pamiętam, to są to dźwięki darmowe do wykorzystania komercyjnego.
nie no jak czytam wykop, to wychodzi ze zarabia sie tutaj wiecej niz na zachodzie, gdzie nie mamy zadnego duzego korpo, a jestesmy tania sila robocza dla nich
BTW, tworzę drugą grę mobilną - R.U.D - i mam już menu główne i prototyp!
(dla mojej poprzedniej gry - Pixel Wizards - używałem taga #pixelwizards dla RUD'a zapraszam pod #rud )
A tak wygląda main menu do którego potrzebuję podkładu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
http://i64.tinypic.com/2lld7hx.png
#gamedev #pixelwizards #rud #android #ios #programowanie
Z loopem może być ciężej.
Możesz tez zajrzeć tutaj: http://freemusicarchive.org
@dese: Ja na swojej grze zarobiłem z 20 dolarów, a nawet jej nie wydałem XD
- Where can I find free music for my game?
- bfxr
- as3sfxr
- soundimage
- freesound
Panie, to się bogacisz "na #pixelwizards zarobiłem w prawie 8 miesięcy... 16zł ;)" :-}
Jeśli chodzi o strony z dźwiękiem to:
freesound
^ Dużo dźwięku na licencji cc0
OpenGameArt
^Troszkę dźwięków tam jest
Kenny
^ Z tego co pamiętam, to są to dźwięki darmowe do wykorzystania komercyjnego.
Życzę powodzenia nad nową grą:-}