Wpis z mikrobloga

Mirki mamy sygnały, że pewna forma przesyłki nazwana na naszej stronie EU Registered (poczta Austriacka) jest mało skuteczna i zdarzają się sytuacje, że poczta ta gubi nasze paczki.

Nie znamy skali tego problemu. Chcemy coś z tym zrobić, dlatego na początku prosimy każdego, kto zamówił produkt tą formą wysyłki i po 30 dniach paczka dalej nie dotarła o wpisanie komentarza z numerem swojego zamówienia z GB oraz numerem trackingu (prosimy tylko o takie komentarze w tym wpisie).

Po zebraniu wszystkich zamówień zbadamy sprawę i postaramy się wynagrodzić każdemu tą nieprzyjemną sytuację, która oczywiście nie powstała z naszej winy, ale bierzemy też za nią odpowiedzialność.

Tym samym po rozwiązaniu problemu usprawnimy wysyłkę z naszego magazynu HK i znajdziemy innego przewoźnika, który nie doprowadzi znów do takich sytuacji.

#gearbest
  • 421
@GearBest_Polska: zamowilem dwa xD
tracking nie dziala od poczatku zamowienie zlozylem ponad miesiac temu

order: WW1706260443230749
tracking: RT002240525AT

order: WW1706260454476072
tracking: RT002240539AT

kontaktowalem sie z gearbest ale zbywali mnie kazali w kolko potwierdzac dane wysylkowe, az otworzylem sprawe na paypal, tam jakze inaczej rowniez potwierdzalismy dane xDD po czym stwierdzili ze nie wiadomo o co chodzi i kazali czekac 10 dni roboczych - ze niby rozmawiaja z przewoznikiem
@GearBest_Polska: Zamówienie "W1706230551591629" wysyłka dnia 26.06.2017r. do dnia dzisiejszego jej nie ma :(.
Tracking: RT002230580AT. Oficjalny support każe czekać dalej. Niestety płatność poza PayPal. ;_;.
Sprawdzimy wszystkie paczki z tego postu i postaramy się wyjaśnić co się dokładnie stało. Paczki, które rzeczywiście zaginęły otrzymają pełny refund. Dodatkowo postaramy się jeszcze w jakiś sposób wynagrodzić to osobom, które straciły zaufanie do naszego sklepu. Dajcie nam proszę trochę czasu na dokładne zbadanie sprawy. Będziemy kontaktować się z każdą osobą osobno.