Aktywne Wpisy
Kantar +78
Rozmowy o dzietności sprawiają, że mam wrażenie, że żyję w jakieś alternatywnej rzeczywistości lub otoczony przez idiotów.
Kiedy ludzie wbiją sobie do głowy to, że czynniki mieszkaniowe/aborcja mają znaczenie, ale głównym czynnikiem jest po prostu bogacenie się i rozwój.
Im ludzie mają więcej ciekawych rzeczy do roboty, planów, pasji, lepsze warunki życia i komfort tym dzieci robi się mniej.
To najbiedniejsze kraje przodują w liczbie urodzeń.
Nawet na przykładzie pojedynczego państwa to
Kiedy ludzie wbiją sobie do głowy to, że czynniki mieszkaniowe/aborcja mają znaczenie, ale głównym czynnikiem jest po prostu bogacenie się i rozwój.
Im ludzie mają więcej ciekawych rzeczy do roboty, planów, pasji, lepsze warunki życia i komfort tym dzieci robi się mniej.
To najbiedniejsze kraje przodują w liczbie urodzeń.
Nawet na przykładzie pojedynczego państwa to
4mmc-enjoyer +14
Mówię teraz do wszystkich z: deprechą, lękami, fobiami - czemu do #!$%@? nie pójdziecie do lekarza? Lepiej jest całe życie narzekać jacy to biedni jesteście? Przecież to jest choroba jak każda inna. Jesteś chory = bierzesz leki. Ja bez leków byłbym wrakiem, bezrobotnym, mieszkający z mamusią, zjebem który cały dzień śpi i wstaje tylko wejść na kompa. Wizyta u lekarza was stresuje? - no #!$%@? ja miałem tak samo, dlatego nigdy nie
Krótka relacja jak idzie tworzenie Sapu - mrocznego indie RPG :) Otóż aktualnie praca podzielona jest na 2 główne nurty:
1. Rozwijanie dema - tutaj skupiliśmy się głównie na tym co było najbardziej pożądane przez graczy w trakcie testów między innymi: pochylenie kamery (teraz możemy zmieniać między typowym top-down, a rzutem izometrycznym), chodzenie przy użyciu klawiatury (WSAD z defaultu), a także dodaliśmy trochę Settingsów: głównie ustawienie przycisków sterowania i ustawienia wideo. Cały czas rozwijamy też gameplay w postaci ulepszonego AI i nowych czarów Sapu.
2. Tworzenie nowej lokacji - a mianowicie serii poziomów w Jaskini. Prace dalej trwają, ale imo zaczyna to wszystko wyglądać bardzo fajnie. Tutaj chcemy pobawić się ze światłem, a raczej jego brakiem. W jaskini będzie bardzo ciemno i gracza powinnością będzie albo zapalanie pochodni stosów drewna bądź używanie czarów, aby rozświetlić drogę i odpowiednio reagować na czyhające tam potwory.
Oprócz tego staramy się uzyskać bardziej unikalny wygląd (jak pokazane na gifie), żeby kiedyś mówili "styl graficzny trochę jak w Sapu" :)
Dla zainteresowanych jak to wszystko wygląda z kilkoma gifami - cały artykuł tutaj: http://sapugame.com/2017/09/23/dark-cave/
Dzięki!
Zapraszam do śledzenia #sapu, gdzie od czasu do czasu będę dzielił się naszą przygodą z #gamedev
Nie jest to problem samego postprocessu ale assetów/shaderów - na enviro macie wiecej detali i wieksze kontrasty niz na postaciach. Powinno być odwrotnie. Warto nawet lekko mocniej zsaturowac postac niz enviro. Dodatkowo macie taki rzut kamery, że już