Wpis z mikrobloga

Home.pl super firma kur**.

Mam w tej firmie jakieś 10 hostingów i z 5 domen.

Pare dni temu padł najważniejszy dla mnie serwer ze sklepem internetowym, następnie serwer bazy danych. W sumie jakieś 24h awarii w środku tygodnia. Klienci wkurzeni, baza ze starszego backupu nie uwzględniła nowych zamówień. Przestój itp.
Generalnie strat na około 2500zł.

Po awarii piszę do #homepl z prośbą o rekompensatę w formie rabatu na odnowienie usług.

Wiecie co odpisali. Że proponują dodatkowe 7 dni do ważności serwera.

W dupe se to wsadźcie.

#internet #hosting #seo #webmastering
  • 11
@Rst00: no właśnie coś będę musiał ruszyć. Mam w linuxpl jeden hosting na pliki i jestem zadowolony.
Z home korzystam od dawna bo mieli łatwą, przejrzystą obsługę. A ja nie byłem zbyt biegły na początku.
@ivan777: bierz @webh . Tam jest prawdziwy support i jakies poczucie odpowiedzialnosci... raz jeden przed ponad rok byla awaria poznym wieczorem na 3h - owszem,za to dostalem 7h.
Masz kopie co 1h, 21 dni wstecz, migawki. Do tego masz za friko VPS z kopii jak cos trzreba sklecic bardziej.
Polecam z calego serca.
Z linka bedziesz mial 20% taniej http://webh.pl/?promo=5192
@ivan777: Za utrudnienia oczywiście przepraszamy. Nie jest to fajna sytuacja, gdy serwer nie działa. Sami bylibyśmy rozczarowani, jednak zapewniam że nasi administratorzy robili co w ich mocy, aby przywrócić działanie serwera ze wszystkimi danymi. Niestety, anomalia która pojawiła się na maszynie fizycznej spowodowała przestój w działaniu usług klientów, a wraz z tym pojawił się problem z systemem plików. Niezbędne w tej sytuacji było odzyskanie danych z kopii zapasowej, co również trochę