Wpis z mikrobloga

@Rootwater: Reklama nawet ładna, ale bez sensu. Co innego, gdyby była to np. reklama wycieraczek. A tak, w tej formie, wygląda to jak coś skierowane dla kompletnych debili, których przerasta przerzucenie jednej małej wajchy przy kierownicy w celu ręcznego włączenia wycieraczek i którzy potrzebują mieć specjalny system, by zrobił to za nich, bo inaczej się gdzieś rozbiją przy pierwszym deszczu. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@daedalus_pl tez tak myślałem zanim nie kupiłem samochodu z czujnikiem deszczu.
Jedziesz i nagle spod kół ciężarówki woda na szybę.
Ty akurat zmieniasz w tym momencie bieg i nie masz wolnej prawej ręki, ale automat załącza wycieraczki za ciebie.
Niby ułamki sekund, ale mogą życie uratować.

Inna sprawa to upierdliwe jest ciągłe regulowanie szybkości wycieraczek w zależności od zmieniających się opadów.
Automat robi to wszystko za ciebie.
Jak się dużo jeździ to
  • Odpowiedz