Wpis z mikrobloga

@szymon-ambroziak: czekamy na info. Sporo osób już pisało do supportu. Nie wiem jak Wy ale u mnie DHL = VAT

Mega irytujący sklep nie z powodu tych wtop ale jak traktują nas. Mi odpowiedzieli że wpływ na czas dostawy mają świeta ale i pogoda... oni żartują? tygodnie opóźnienia

Mam ich dość. Zakupów na kilka tysięcy w dwa miesiące bo i większość kupowałem dla kolegów.
@jam_nick: też mi się tak wydaje.

Od ostatnich problemów nic u nich nie kupiłem i raczej na dłużej zrobię sobie problem.

telefon - wysłany we wrześniu i gdzieś przepadł, każą czekać bo święta, bo pogoda hehe
laptop - od 2 tygodni ma status spakowany, nie wysłany -podobno problem ma poczta i nie zmienia statusu
tablet - opłacone priority line a wysłane pocztą szwedzką

śmieszny sklep, zrobiłem zakupy dla kumpli a teraz