Wpis z mikrobloga

@Ralfralf: ifirma, wysyłasz skan dokumentów (albo kurierem) wprowadzają i wysyłają Ci co miesiąc zestawienie (kpir, co zapłacić itd).
Z kolei wfirma nie ma biura rachunkowego, ma bardziej system, gdzie sam wprowadzasz wszystko (dokumenty kosztowe również) + porady księgowego w systemie. I trochę tańsze.
Także pytanie czy chcesz same faktury wypisywać i płacić ~90zł, czy wprowadzać wszystkie kosztowe ręcznie i płacić ~40zł. Ceny przybliżone z pamięci. :)
jak nie masz klientów bezVatowców to dużo tracisz.


@jannowakop: @Ralfralf: Na klientach się nie traci, a nawet można zyskać, bo dla klientów nieodliczających VAT masz niższą cenę. Na pewno na minus wyjdzie nie odliczany VAT w dostawach i kosztach - trzeba porównać.
@Ralfralf: mi takie fajne babeczki prowadzą z biura co się nazywa TIRTAX. Ja akurat mam 10-15 dokumentów i biorą 100 netto czyli bardzo mało. Aczkolwiek zastanów się, skoro nie jesteś VATowcem, czy potrzebujesz księgowej bo ja dopóki nie zostałem to nie potrzebowałem bo to banalne.