Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mireczki, za parę dni wylatuję do pracy w #usa :D

Nie wierzę że się mi to udało w tak młodym wieku jakim jest 22lata!
Cały się trzęsę z radości oczywiście, spać nie mogłem ostatniej nocy, bo byłem zbyt pobudzony.
Już nie mogę się doczekać! Bilet mam ogarnięty, wsiadam w samolot.
A wiecie co jest najlepsze? Ja nie mam jakiejś " wymagającej roboty " bo jestem po zawodówce, nie wiem jakim cudem mi się to udało!
Napisałem do gościa, przekonał ambasadę USA, no i lecę w przyszłym tygodniu do pracy ( ͡ ͜ʖ ͡)
Przyznam, że trochę się z tym namęczyłem. Ale się udało nawet szybko. Mam już wszystko ogarnięte, co jest potrzebne.

Powoli się pakuję, wezmę te najważniejsze rzeczy, co mi się najbardziej przydadzą, i w drogę!
Jak ktoś jest ciekawy pracy, to się mocno zdziwicie, ale jestem elektrykiem oraz uczę się tak już dodatkowo instalacji typu jakiś klimatyzacji itp.

Nadal jestem lekko w szoku. Nie sądziłem, że kiedyś mi się to uda.
Wcale nie musicie być żadnych #programista15k żebyście mogli pracować u kogoś za granicą! :)
#wygryw #wygralemzycie #pracbaza #praca

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: kwasnydeszcz
Pobierz AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mireczki, za parę dni wylatuję do p...
źródło: comment_VT0jYh9dA1rIl01oDx7cDScaWtkKUCLr.jpg
  • 28
nie koniecznie jest to rozpatrywane bardzo indywidualnie


@Sweet_acc_pr0sa: Koniecznie, jest to jasno powiedziane:

To work in a specialty occupation. Requires a higher education degree or its equivalent.


https://travel.state.gov/content/visas/en/employment/temporary.html

Wiadomo że zawsze zdarzają się wyjątki ale to musiałby go chyba rząd ściągnąć do siebie albo sam prezydent.