Wpis z mikrobloga

Mirki z #gearbest mam takie pytanko.

zamawiałem w listopadzie tablet itracking wygląda w ten sposób:

2017-11-22 11:10:00 Southall Your parcel is on its way
2017-11-22 12:59:00 Centrum danych DPD Informacje o zamównieniu zostały przesłane do DPD.
2017-11-22 13:00:55 Zarejestrowano dane przesyłki, przesyłka jeszcze nie nadana
2017-11-22 19:10:00 Customer data received Southall
2017-11-23 00:00:00 Sent to HongKong Sorting Centre.
2017-11-23 22:30:22 Parcel departure in Shenzhen Sorting Centr
2017-11-24 00:00:00 Arrived at Hongkong Sorting Centre.
2017-11-24 22:30:39 Parcel in HongKong Sorting Centre, Waiting for flights
2017-12-02 11:05:00 Departed Hongkong Sorting Centre.
2017-12-02 22:31:16 Parcel is leaving Hong Kong Airport
2017-12-13 00:00:00 Parcel arrived at the airport.
2017-12-19 14:17:41 Parcel arrival at Prague , Czech
2017-12-26 19:43:12 Shipment transiting to next station
2018-01-24 00:00:00 stimated deliver to destination country in one week.

ostatnio im napisałem, że paczka nie dotarła, że jest po dedlajnie dostawy i że chce refunda.
odpisali mi, że:

We are sorry to hear that you haven't received your items yet.
We would start a claim for the package with the carrier and the carrier would trace your package from their end. We would take further action for you when we have the result.
As the claim would go on, would you mind giving us 7-10 business days to wait for the result?

płaciłem revolutem, z pominięciem paypala.

co im odpisać? czy ta paczka dotrze?
  • 6
@strikingsurface:
Ja się z nimi dogadałem że za każdy tydzień ponad czas dostawy dają mi 10% refund, jeśli przyjdzie spóźniona. A moja przesyłka z 21 listopada

Thank you for contacting Gearbest.

Yes,we can compensate 10% for one week delay.

This time is calculated from the maximum estimated shipping time displayed on the website for your shipping method.

For this compensation please contact our customer service after you have received your package.
Długa konwersacja (jakieś 2 tygodnie łącznie pisania). Głównie podziała groźba cashbacku na karcie (swoją drogą revolut chyba też ma taką opcję)
@Aruzz: dostałem dziś wiadomość z supportu
i mam coś takiego:

Recently, there has been a delay caused by the shipping company, which has affected the delivery time of some packages. We have now resolved this issue. The majority of packages have now been shipped out.

-For those packages that have been delayed more than 1 week over 45 days we will refund 10% of the order value to your online Wallet