Wpis z mikrobloga

@roxet: I pewnie odłożyłaś to z powrotem na półkę. W takim supermarkecie jest milion produktów. Myślisz, że pracownicy nie mają co robić i z nudów będą przeglądać wszystkie produkty czy są ok. Ludzie to tylko ludzie, błędy się zdarzają a piętnowanie za to całej sieci jest słabe.
  • Odpowiedz
via Android
  • 1
@fazanotdead tak powinni i to ich zasrsny obowiązek. Bo rzeczy dwa dni przed terminem powinny trafić na promocję. Wiem bo pracowałam w sklepie. Każdy dział ma ludzi od tego.
  • Odpowiedz
@fazanotdead: w kerfur znalazlam wczoraj truskawki w promo, za 3.5zł. Kazde opakowanie z plesnią xd dzis bylam i wciaz tam są. A ten sklep akurat ma powierzchnię typowego lidla, więc żaden hipermarket. Dwa dni a obsługa nie widzi calego stoiska? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@lubie-sajgonki: Kilka lat temu w Carrefour ser był wyraźnie po terminie, zgłosiłem obsłudze, zabrała z moich rąk. Następnego dnia zaglądam, a on sobie leży znowu razem z resztą partii w lodówce :]
  • Odpowiedz
@savanna W sumie to powinni chować te truskawki na noc do chłodni, a robiąc to nie da się zauważyć zepsucia (przynajmniej u mnie chowają i sprawdzają jakość warzyw i owoców - wiem, bo dorabiam w Carrefourze)
  • Odpowiedz
@Amestris: ja mieszkam na #!$%@?, może dlatego tu tak jest. Zdarza się zobaczyć otwarte opakowanie produktu, np. jakiś czas temu brałam ayran, siknął mi na półkę po wzięciu do ręki, była już wcześniejsza plama, obsługa tylko na stoiskach, więc nikt nie podszedł, odłożyłam go na bok (widać, że był uszkodzony), kilka godzin później znów wpadłam do sklepu, ayran leżał tak, jak go zostawiłam, a sorry, ale ja nie będę myć półek.
  • Odpowiedz
@roxet ehhh kilka dni temu taka rybę kupiłem w biedronce. Nie wiem jakim cudem zauważyłem to dopiero w domu jak zakupy do lodówki wrzucałem 8)
  • Odpowiedz
@savanna To rzeczywiście nieciekawie.
Może sklepy w takich mniejszych miejscowościach mają rzadziej kontrole i dlatego mają wywalone. W sumie rozumiem ras czy dwa, no pracownicy też są ludźmi, ale po którymś razie chyba złożyłabym skargę u dyrektora sklepu
  • Odpowiedz