Wpis z mikrobloga

@F3NIK5 urwał Ci sworzeń wahacza. Do wymiany łączników nie demontujesz nic oprócz ich samych. To tylko pręt z przegubami. Nawet jak łącznik Ci urwie to nic się nie dzieje. Poprostu stabilizator zacznie pukać.
  • Odpowiedz
  • 0
Ostatnio miałem to samo. Nic kompletnie nie stukało, podczas przeglądu na szarpakach też wszystko w porządku było, ponieważ szarpały na boki, a nie góra-dół.
Proponuję od razu drugą stronę zrobić.
  • Odpowiedz
@wyrewolwerowany_z_powylamywanymi: Jezus Maria, jak usmarkane :-/ Jak ja widzę jak mechanicy spawają to mnie krew zalewa i nie dziwię się że tzw. "składak" to trumna na kółkach.

To nawet jak, gdzie kompletnie nie umiem spawać potrafię zrobić jako tako "łezkę". Rozumiem że ten obrazek to żart, ale naprawdę zauważalna część mechaników naprawdę tak spawa. Sam kiedyś dawałem do podobnego samochód aż zobaczyłem jego warsztat od kuchni i ... już więcej nie
  • Odpowiedz