Aktywne Wpisy
Chłopak z moich okolic, nie jest to laska, która w ciągu tygodnia zbierze 2 miliony złotych, ale młody chłopak, którego poraził prąd.
I to nie tak, ze łaził jak idiota po stacjach transformatorowych, rozdzielniach, tylko był na rybach i nie zauważył, ze nad nim wędka dotkneła przeodów wysokiego napięcia.
Nie rodzice założyli zbiórkę, nic nie próbują ugrać na tragedii syna, to Towarzystwo przyjaciół dzieci postanowiło założyć zbiórkę
Nikt nie prosi o przelew
I to nie tak, ze łaził jak idiota po stacjach transformatorowych, rozdzielniach, tylko był na rybach i nie zauważył, ze nad nim wędka dotkneła przeodów wysokiego napięcia.
Nie rodzice założyli zbiórkę, nic nie próbują ugrać na tragedii syna, to Towarzystwo przyjaciół dzieci postanowiło założyć zbiórkę
Nikt nie prosi o przelew
dawid-hopek +44
Od 1980 roku jako kompaktowego sedana w gamie modelowej Zastavy produkowano nowocześniejszą od poprzednika Zastavę 128, opartą na Fiacie 128 i będącą wersją sedan słynnego jugosłowiańskiego hatchbacka, który do produkcji wszedł już 9 lat wcześniej, czyli Zastavy 101.
Zastanawia mnie, co konkretnie przesądziło o takiej reputacji tego samochodu, że to najlepsza Zastava w historii.
#jugoslawia #zastava #samochody #klasykimotoryzacji
http://www.125p.ikas.sk/prospektzastava125pz.html
Nie znam żadnego opracowania na ten temat,
Stało się to, myślę, w tak naturalny sposób, że nigdy nie zastanawiałem się nad tym "pstryk", ale fajnie to ująłeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Fajny link. Dzięki
Ja bym powiedział że jednym z pierwszych seryjnie produkowanych aut z nadwoziem pontonowym była czechosłowacka Tatra T87
Pierwsze pontony za wielką wodą Kaiser Automotive seryjnie oferowało
Jak będziesz patrzył przy linii progów to wtedy zauważysz że jest to mimo wszystko ponton.
Jest to tak wystylizowane, ale te "błotniki" nie są wyodrębnione i płynnie przechodzą w resztę karoserii np.: drzwi. Podobnie jest z Jaguarem XK120