Wpis z mikrobloga

@rpi4: Nie pamiętam czy wszystkie modele CBR 600 miały ten kłopot, nie wiem który masz dokładnie ani gdzie i jak tam jest dokładnie regler montowany.
Waliły się te którym ze względu na miejsce montażu brakowało skutecznego chłodzenia.

Gx
@Gixaar: @rpi4:
Hej, regulator napiecia w hondach to zdecydowanie slaby punkt.
Polecam zamontowac wskaznik napiecia w odpowiednim miejscu w instalacji, wtedy wiadomo, ze regulator zaczyna jojczyc i przynajmniej nie rozwalisz kolejnego akumulatora. Zamawoliajac takie cos zwroc uwage na to, aby byl odporny na wilgoc. Ja go montowalem zwyczajnie na kierownicy i wpinalem w instalacje w taki sposob aby po wylaczeniu zaplonu nie dzialal - wiadome. Na polskich portalach aukcyjnych ceny
@rpi4: zepsuty regulator dawał za duże napięcie, sprawdz sobie miernikiem czy wolne obroty czy wysokie, z obciążeniem i bez, powinno być miedzy 13,5-14,4v. Słaby akumulator może uszkodzić też regulator. Jakby co wożę ze sobą zapasowy. A założony mam teraz jakiś chiński za 100pln, ale ten chinczyk ma nawet radiator do odprowadzania ciepła. Czego w oryginalnym nie było. regulator przykrecony jest do ramy zadupka po prawej stronie