Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@WatchYourBack: Zależy od kilku rzeczy:
Jakie auto?
Gdzie głównie jeździsz?
Jeździsz w góry?
Jaki napęd?

Ogólnie sam mam Hexen 4Seasons w swoim aucie ale nie jeżdżę nim w góry zimą, głównie miasto i trasy.
Ale sprawdziły się i na śniegu, i po deszczu a niedługo sprawdzę jak zachowują się latem.
Tak, kupiłbym jeszcze raz je ale jak pisałem wiele zalezy od tego jak i jakiego auta używasz.
@WatchYourBack:
-jak masz mocne auto i ciężką nogę to się w #!$%@? zabijesz
-nigdy w życiu. Fakt, że miałem je dawno, ale wspominam jako gowno. Teraz czuję przesiadkę z letnich Michelin na zimowe Fuldy jako znaczne pogorszenie. Nie wyobrażam sobie jak źle byłoby na wielosezonowych.
-jakiś oszczany Kormoran
@WatchYourBack: nigdy nie miałem, więc "nie znam się to się wypowiem" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zakładam, że pomysł z oponami letnimi i zimowymi, oprócz marketingowych zabiegów, jednak ma za zadanie zwiększać bezpieczeństwo i stabilność pojazdu, szczególnie w zimie.

1.na zimowych w lecie możesz jeździć, na letnich w zimie to loteria (nie wiem czy w razie zdarzenia nie jest karane mandatem)
2.bieżnik się różni w zimowych i letnich,
@WatchYourBack niedawno widzialem jakis artykul odnosnie wielosezonowek ze sprawdzaja sie w temperaturze od -12 do +12/15.W przypadku mniejszych czy wiekszych temperatur ich skutecznosc spada ze wzgledu na stosowanie jakiejs innej mieszanki gumy niz w typowych letnich i typowych zimowkach.Ja dosyc dlugo jezdzile.na wielosezonowkach w vectrze a i astrze g,i zmienilem teraz na zima/lato i ogolnie lepiej mi sie jezdzi.
@WatchYourBack:
ad1. sprawdzaja sie roznie, masz testow na YT mnistwo. Przede wszystkim hamowanie!
Jezdzisz szybko?! Zapomnij o temacie.
Jak jezdzisz jak dziadek Fabia 1.2 to bierz.
Polecam tylko dwie. Micheliny CrossContact- nowa technologia, nowa mieszanka ktora nie twardnieje tak w lecie a nie jest sliska w zimie.